Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Už tři měsíce s danou společností Vodafon řeším. Už 10let na uvedené adrese ke keré je vázán údajný dluh nebydlím)Vše zrušeno!. Pří tom u společnosti Vodafon mám několik telefonních čísel + internet na nové dané adrese *** . O tom to dluhu (tedy údajném dluhu při žádosti o úvěr jsem se dozvěděla náhodně ze solus)!. Danou situaci jsem okamžitě chtěla řešit. Prvně sděleno žádný dluh, nějaká chyba ok-- na pobočce řečeno vyřídíme. Po opětovném poptávání řečeno no asi to budete muset uhradit, případně se vám to vrátí ok – okamžitě tedy zaplaceno – po opětovném poptávání zas nic nevyřešeno – stále dluh veden v solus nezaplacen. Tak dluh je zaplacen a už mě to upřímně nebaví, že společnost Vodafon dá do solus mně jako zákazníka, aniž by informoval, že někde nějaký dluh vznikl a když tedy zákazník danou situaci řeší je mu sděleno, že vlastně žádný dluh není, ale přesto je !!!!je pořád veden v solus, jako dlužník. Naposledy jsem dostala odkaz na kontakty Vodafon, ať mi vystaví, že vůči společnosti Vodafon dluh nemám, ale já chci zároveň dořešit danou situaci a požaduji smazání, že solus. Bohužel stále nic.. V daném případě už opravdu chci i právní oddělení s poškozováním dané identity. a veškerý ušlí zisk. Za daných okolností nemohu vyřídit úvěrovou smlouvu o dané bydlení – tedy i poškození a bránění neoprávněném tvrzení, že u společnosti Vodafone je veden na moji osobu dluh. což není pravda!
Opravdu nechápu systém Vodafone společnost nedokáže jak na pobočkách, tak komunikací s vedením danou věc řešit, furt samé přehazování jeden na druhého a nic
Děkuji s pozdravem Žižková
reklamace daného vyúčtování
okamžité řešení dané situace. okamžité řešení společnosti Vodafone vytvoření opravný systémem k podobným věcem již nedocházelo .okamžité smazání nejsem dlužník solus + potvrzení
|
Tweet |
V případě neuhrazení veškerých poplatků by měla společnost Vodafone Czech Republic o této skutečnosti spotřebitele řádně informovat a připomenout mu možný nedoplatek. Společnost by měla spotřebitele upozornit SMS zprávou a následně upomínkou dle informací uvedených na webových stránkách společnosti zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/nestihate-zaplatit-vyuctovani/.
Máme za to, že v tomto případě spotřebitel nebyl řádně o možném nedoplatku společností informován a tak za své prodlení není odpovědný dle § 1968 občanského zákoníku. Zároveň se domníváme, že by společnost měla spotřebitele informovat více způsoby (jelikož se jednalo o podstatnou záležitost), přičemž je vhodným způsobem v tomto případě i SMS (neboť se jedná o mobilní služby). O tom, zda společnost spotřebitele informovala řádně však nemůžeme závazně rozhodnout, neboť k tomu nemáme pravomoce.
Vzhledem k výše uvedenému by společnost také měla vymazat údaje o spotřebiteli z databáze dlužníku.
Pokud by však spotřebitel byl v registru dlužníků veden oprávněně, má společnost povinnost po zaplacení dlužné částky zaslat informace do databáze o uhrazení dluhu, které se poté zobrazí v systému.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Žišková, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Dobrý den, paní Pilná,
já nevím, jestli jste si podané informace mnou vůbec přečetla. Jasně uvádím, že dán dluh, který je uhrazen.! Podán Vaší společnosti do solus, o kterém jste mně ani neinformovaly a udáváte pod jinou adresou než současnou, 10let není účet služby Vodafone aktivní. Tudíž se nedá svámí vůbec spojit přes nic! Zarážející je, že jsem v roce 2017 uzavřela novou smlouvu na současná čísla a služby Vodafone. Když tato smlouva byla zakládána bylo vaši společnosti ověřováno, zda u Vaší společnosti nedlužíme, jako všechny telekomunikační společnosti. Nedlužili, jinak bychom smlouvu neuzavřeli anebo se o dluhu, který uvádíte dozvěděli dříve. Dál se již nehodlám rozepisovat vše dáno už předchozím úvodu. A na mém aktivním učtu Vodafone to vůbec nejde propojit, jak jistě víte neaktivní úcty neexistují. A jinak písemně bylo také posláno na danou adresu, jak uvádíte - 17.3.2023. Na poslanou písemnost doteď nic!. Posílala jsem i formulář potvrzení bezdlužnosti, který potřebuji, zas žádná odezva. Vy máte na vše čas já ne.
Poškozujete mé jméno v bankovní identitě neoprávněně a já chci okamžitou nápravu. Takové to nemůžeme, pro GDPAR jen výmluva. Už se nato díváte 4měsíce, přehazujete jeden na druhého.
S pozdravem Žižková
Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.
S ohledem na vyjádření společnosti, která uvádí, že stížnost nemůže být řešena v rámci naší služby, přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.
Spotřebitelce také doporučujeme, aby společnost kontaktovala formou, kterou společnost doporučila (formulář/dopis).
Dobrý den, k vyjádření dTestu, no děkuji za doporučení. Již jsem psala písemnost byla poslána 17.3.2023 i elektronicky na Vodafone potvrzenibezdluznosti@vodatone.com. Opět žádná odezva :(
Děkujeme za informaci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat příslušné kolegy a požádat je o odpověď spotřebitelce (e-mailem, případně dopisem).
Dobrý den, paní Žilková, pokud už jste již reklamaci zaslala, vyčkejte, prosím, na vyjádření specialistů reklamačního oddělení. Na dořešení reklamace má naše společnost lhůtu 1 měsíc. V případě písemné reklamace Vám bude vyjádření zasláno písemně doporučenou poštou s dodejkou na udanou adresu. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnost na vývoj případu reagovat, z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.