Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#65528Neoprávněné tvrzení dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2023, před rokem

Renata Žižková

Znění stížnosti

Už tři měsíce s danou společností Vodafon řeším. Už 10let na uvedené adrese ke keré je vázán údajný dluh nebydlím)Vše zrušeno!. Pří tom u společnosti Vodafon mám několik telefonních čísel + internet na nové dané adrese *** . O tom to dluhu (tedy údajném dluhu při žádosti o úvěr jsem se dozvěděla náhodně ze solus)!. Danou situaci jsem okamžitě chtěla řešit. Prvně sděleno žádný dluh, nějaká chyba ok-- na pobočce řečeno vyřídíme. Po opětovném poptávání řečeno no asi to budete muset uhradit, případně se vám to vrátí ok – okamžitě tedy zaplaceno – po opětovném poptávání zas nic nevyřešeno – stále dluh veden v solus nezaplacen. Tak dluh je zaplacen a už mě to upřímně nebaví, že společnost Vodafon dá do solus mně jako zákazníka, aniž by informoval, že někde nějaký dluh vznikl a když tedy zákazník danou situaci řeší je mu sděleno, že vlastně žádný dluh není, ale přesto je !!!!je pořád veden v solus, jako dlužník. Naposledy jsem dostala odkaz na kontakty Vodafon, ať mi vystaví, že vůči společnosti Vodafon dluh nemám, ale já chci zároveň dořešit danou situaci a požaduji smazání, že solus. Bohužel stále nic.. V daném případě už opravdu chci i právní oddělení s poškozováním dané identity. a veškerý ušlí zisk. Za daných okolností nemohu vyřídit úvěrovou smlouvu o dané bydlení – tedy i poškození a bránění neoprávněném tvrzení, že u společnosti Vodafone je veden na moji osobu dluh. což není pravda!

Opravdu nechápu systém Vodafone společnost nedokáže jak na pobočkách, tak komunikací s vedením danou věc řešit, furt samé přehazování jeden na druhého a nic

Děkuji s pozdravem Žižková


Produkt

reklamace daného vyúčtování


Požadované řešení

okamžité řešení dané situace. okamžité řešení společnosti Vodafone vytvoření opravný systémem k podobným věcem již nedocházelo .okamžité smazání nejsem dlužník solus + potvrzení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 14:02, před rokem

V případě neuhrazení veškerých poplatků by měla společnost Vodafone Czech Republic o této skutečnosti spotřebitele řádně informovat a připomenout mu možný nedoplatek. Společnost by měla spotřebitele upozornit SMS zprávou a následně upomínkou dle informací uvedených na webových stránkách společnosti zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/nestihate-zaplatit-vyuctovani/.

Máme za to, že v tomto případě spotřebitel nebyl řádně o možném nedoplatku společností informován a tak za své prodlení není odpovědný dle § 1968 občanského zákoníku. Zároveň se domníváme, že by společnost měla spotřebitele informovat více způsoby (jelikož se jednalo o podstatnou záležitost), přičemž je vhodným způsobem v tomto případě i SMS (neboť se jedná o mobilní služby). O tom, zda společnost spotřebitele informovala řádně však nemůžeme závazně rozhodnout, neboť k tomu nemáme pravomoce.

Vzhledem k výše uvedenému by společnost také měla vymazat údaje o spotřebiteli z databáze dlužníku.

Pokud by však spotřebitel byl v registru dlužníků veden oprávněně, má společnost povinnost po zaplacení dlužné částky zaslat informace do databáze o uhrazení dluhu, které se poté zobrazí v systému.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2023 10:31, před rokem

Dobrý den, paní Žišková, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2023 17:55, před rokem


Renata Žižková

Dobrý den, paní Pilná,
já nevím, jestli jste si podané informace mnou vůbec přečetla. Jasně uvádím, že dán dluh, který je uhrazen.! Podán Vaší společnosti do solus, o kterém jste mně ani neinformovaly a udáváte pod jinou adresou než současnou, 10let není účet služby Vodafone aktivní. Tudíž se nedá svámí vůbec spojit přes nic! Zarážející je, že jsem v roce 2017 uzavřela novou smlouvu na současná čísla a služby Vodafone. Když tato smlouva byla zakládána bylo vaši společnosti ověřováno, zda u Vaší společnosti nedlužíme, jako všechny telekomunikační společnosti. Nedlužili, jinak bychom smlouvu neuzavřeli anebo se o dluhu, který uvádíte dozvěděli dříve. Dál se již nehodlám rozepisovat vše dáno už předchozím úvodu. A na mém aktivním učtu Vodafone to vůbec nejde propojit, jak jistě víte neaktivní úcty neexistují. A jinak písemně bylo také posláno na danou adresu, jak uvádíte - 17.3.2023. Na poslanou písemnost doteď nic!. Posílala jsem i formulář potvrzení bezdlužnosti, který potřebuji, zas žádná odezva. Vy máte na vše čas já ne.
Poškozujete mé jméno v bankovní identitě neoprávněně a já chci okamžitou nápravu. Takové to nemůžeme, pro GDPAR jen výmluva. Už se nato díváte 4měsíce, přehazujete jeden na druhého.
S pozdravem Žižková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 11:36, před rokem

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

S ohledem na vyjádření společnosti, která uvádí, že stížnost nemůže být řešena v rámci naší služby, přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla informovat o dalším vývoji stížnosti.

Spotřebitelce také doporučujeme, aby společnost kontaktovala formou, kterou společnost doporučila (formulář/dopis).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2023 15:23, před rokem


Renata Žižková

Dobrý den, k vyjádření dTestu, no děkuji za doporučení. Již jsem psala písemnost byla poslána 17.3.2023 i elektronicky na Vodafone potvrzenibezdluznosti@vodatone.com. Opět žádná odezva :(

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2023 10:49, před rokem

Děkujeme za informaci.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat příslušné kolegy a požádat je o odpověď spotřebitelce (e-mailem, případně dopisem).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2023 14:18, před rokem

Dobrý den, paní Žilková, pokud už jste již reklamaci zaslala, vyčkejte, prosím, na vyjádření specialistů reklamačního oddělení. Na dořešení reklamace má naše společnost lhůtu 1 měsíc. V případě písemné reklamace Vám bude vyjádření zasláno písemně doporučenou poštou s dodejkou na udanou adresu. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 21:28, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 23:37, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnost na vývoj případu reagovat, z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.