Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Za tovar som zaplatila 6.3.2023 prevodom
Faktúru mám o zaplatení
14.03.2023 som obdržala sms s upomienkou ,že vraj uhrada za tovar nie je zaznamenaná
Číslo faktur
***
Spodné pradlo,holiaci strojček
Okamzitá kontrola v prevodoch
Ide o peniaze,nebudem platiť za faktury, ktoré som už raz zaplatila,nakoľko mám aj faktúry vo vypisoch
Ďakujem za vybavenie
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat neprodleně společnost (nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00) a upozornit ji na to, že faktura již byla uhrazena, a proto není povinen částku uvedenou na upomínce platit.
V poslední době se však setkáváme s větším počtem stížností směřující ke společnosti Stander ohledně neobjednaného plnění. Pokud si spotřebitel tedy nic neobjednal a dorazila mu faktura za zboží, které neobdržel anebo mu dorazí samostatné zboží, bude se jednat o plnění bez objednávky. Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby od smlouvy preventivně odstoupil nebo ji vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údaj, jak i sám spotřebitel uvádí. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.
Vzor pro odmítnutí zasílání neobjednaného zboží nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-3501/odmitnuti-zasilani-neobjednaneho-zbozi.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.