Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Opakovaně s mi v Lídl Čelákovice stalo , že mají ve slevě označenou zeleninu či ovoce, avšak namarkují plnou cenu. Je to Jako přes kopírák, když se proti ceně ohradíte , pokladní tvrdí , že markuje, jak jí velí pokladna. Dnes 17.3.2023 banány označeny za 19.90 Kč a u kasy 39.90 Kč
Schválně nechají člověka čekat , aniž by vám okamžitě vrátili peníze, pokladní namarkovala 3 velké nákupy dalším lidem , přeztože měla hlášku do sluchátek ,že má vrátit peníze. Když jsem čekání nevydržela a nechala si zavolat vedoucího, neomluvil se a ještě mi sdělil , že nejsem v hospodě, abych stížnost mohla někam zapsat. Ani neřekl nashledanou.
Buran a Hulvát !!
Je mi 63 let , mám VŠ vzdělání, nejsem sociální případ, ale podvádět se nenechám.
Lidl by si jako vedoucí měl zajisti lidi , kteří se alespoň umějí chovat, když už umějí opakovaně podvádět zákazníky.
Fialová.
Nákup v prodejně Lídl Čelákovice dne 17.3.2023 v 14.43 hod, terminál LI054502-53290545
Požaduji omluvu vedoucího, či jeho nadřízeného a nápravu podvodných praktik v Lídl Čelákovice
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Fialová, mrzí nás, pokud Vám byla cena chybně namarkována. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. Z komplikace se omlouváme a věříme, že se již situace do budoucna nebude opakovat. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den Váš Lidl v.o.s
Dobrý den vážený Lidle,
s dotyčným vedoucím se již nikdy nechci potkat, je to hulvát a pokud vedoucího vážný Lidle nepoučíte, že jinou cenu nemá uvádět u zboží a jinou účtovat u pokladny, pak se obávám ,že praktiky s rozdílnými cenami budou v Lídl Čelákovice pokračovat, protože jak už jsem zmínila , nestalo se mi to poprvé.
S pozdravem Fialová
Zákaznici jsme již informovali, jak má dála postupovat. Děkujeme za pochopení Lidl.
Děkujeme stranám za součinnost. S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.