Společnost


Servis Direkt 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65549Predrazene čištění odpadni kanalizace 17000kc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2023, před rokem

Jakub Kadlec

Znění stížnosti

Po telefonu 608524070 (pouze dispečink) jsem si 5.3.2023 objednal čištění odpadu pod kuchyňským drezem. Ve 13:00 dorazili 2 pánové se strojem a za 75 minut voda odtekala.
Bez ceníku, domluvy na cene dopředu, požadovali za tento ukon 17.182kč s DPH. Poslali mi emailem dokument o kterém říkají ze se jedna o fakturu. Tu jsem zaplatil. Volal jsem na dispečink a tam mi řekli ze s firmou Servis Direkt 24 nemají nic společného a ze jestli chci nebo reklamovat tak ze mi na ne pošlou kontakt. Pokoušel jsem se firmu kontaktovat abych mohl kontrolovat ceník, připadne nějaké jejich smluvní podmínky. Nic jsem nenasel.


Produkt

Služba čištění potrubi na odpadni vodu strojem


Požadované řešení

Kompenzace ceny na úroveň standardních nakladu obvyklých za takovou službu. Očekávám cca 10.000,-kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 14:44, před rokem

Z naší zkušenosti se společnost Servis Direkt 24 s.r.o. zabývá primárně zámečnickými službami. Více informací k fungování společnosti nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-10036/v-nouzi-poznas-zamecnika.

Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

S ohledem na to, že si nejsme jistí, zda spotřebitel označil správný subjekt, přeřazujeme stížnost zpět na něj, aby správnost označení společnosti mohl potvrdit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.3.2023 12:31, před rokem


Jakub Kadlec

V priloze je faktura ktrou mi firma zaslala. Diky
Kadlec

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 12:56, před rokem

Děkujeme za informaci, stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla ke stížnosti vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 11:08, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 14:38, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.