Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V ulici Zárečná Tachov stále vypadává televize. Krátké pauzy několikrát za hodinu a i dlouhé. Desítky minut,dost často. Nic se neřeší!!! Josif
Odstranit závady
|
Tweet |
Pokud kvalita služby neodpovídá objednávce, je vhodné uplatnit reklamaci.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že zákazník je oprávněn reklamovat rozsah, kvalitu či zúčtovanou cenu služeb písemně formou písemné listinné zásilky doručené na adresu sídla poskytovatele nebo osobně v provozovně poskytovatele či na emailovou adresu reklamace@netportal.cz s uvedením autorizačního kódu. Reklamaci na poskytnutou službu je zákazník, který je koncovým zákazníkem, popřípadě zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne.
Poskytovatel je povinen vyřídit uplatněnou reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě oprávněné reklamace vyúčtování ceny služby nebo vadného poskytnutí služeb z důvodu závady
technického nebo provozního charakteru na straně poskytovatele, poskytne poskytovatel zákazníkovi slevu v rozsahu uznaném reklamací. Na takto vyčíslenou kompenzaci bude zákazníkovi vystaven opravný daňový doklad a kompenzace poskytnuta ve lhůtě 30 dnů od vyřízení reklamace způsobem dohodnutým se zákazníkem. Zákazník je oprávněn požadovat plnění reklamace buď formou zaslání odpovídajícího finančního plnění, nebo zápočtem příslušné výše kompenzace proti vyúčtování služby následujícího období.
Nahlášení poruchy skrze elektronickou komunikaci bez uvedení autorizačního kódu zákazníka, na jiný než email uvedený výše či telefonicky bude považováno za podnět ke zlepšení služby, nikoli za reklamaci ve smyslu výše uvedených článků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.