Společnost


AZ Retail s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#65552Zrušení objednávek bez vysvětlení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2023, před rokem

Rudolf Hruboň

Znění stížnosti

Navazuji touto stížností na mé předchozí stížnosti na tuto firmu zde na tomto portále. Prodejce mi dnes BEZ VYSVĚTLENÍ stornoval 2 objednávky, které původně (11. března, tzn. před 6 dny) potvrdil.

Zástupce firmy se ve svých vyjádřeních k mým předchozím stížnostem zde holedbá, jak rychle firma dodává zboží. V jiném vyjádření tvrdí, že zboží určitě dodá. Bohužel jak je vidět, ne v mém případě. To, že firma ani standardně nekomunikuje je jen další kamínek do mozaiky toho, jak je schopen se tento prodejce chovat k někomu, kdo si jen chce zakoupit zboží. Jenom kvůli tomu, že se mu ten člověk nelíbí.

Zajímal by mě hlavně názor zástupce dTestu. Zejména na to, zda se nejedná v tomto případě o další důkaz toho, že firma uplatňuje klamavou reklamu, tzn. že nabízí zboží, které slibuje dodat a nakonec uzavřenou kupní smlouvu jednostranně a hlavně bez vysvětlení zruší. Chová se takto solidní a důvěryhodný e-shop?

Pokud jde o vyjádření zástupce firmy, jeho LŽI už mě nezajímají.

S pozdravem
Rudolf Hruboň


Produkt

Objednávky ***


Požadované řešení

1.) Vyjádření zástupce dTestu
2.) Dodání objednaného zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 14:55, před rokem

Nejsme orgánem, který by mohl hodnotit, zda se v tomto případě jedná o klamavou reklamu či nikoliv.

O klamavou reklamu se jedná tehdy, jestliže:
- reklama obsahuje nepravdivou informaci, která může mít vliv na rozhodnutí spotřebitele o koupi zboží;
- obsahuje pravdivou informaci, přičemž taková informace vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, pokud jakýmkoli způsobem uvádí nebo je schopna uvést spotřebitele v omyl dle § 5 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele.
- ve svých věcných souvislostech a s přihlédnutím ke všem jejím rysům, okolnostem a omezením sdělovacího prostředku opomene uvést podstatné informace, které v dané souvislosti spotřebitel potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě, čímž způsobí nebo může způsobit, že spotřebitel učiní rozhodnutí ohledně této koupě, které by jinak neučinil.

Pokud má spotřebitel podezření, že výše uvedená definice je naplněna, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2023 23:10, před rokem

Dobrý den.

Tyto dvě objednávky jste dle záznamů v systému stornoval sám skrze stránku přehledu objednávky pro zákazníky:
https://www.odkarla.cz/moje-objednavka?id=970277833&h=a31b680e011ee7c17f7d3a54bf5139b2
https://www.odkarla.cz/moje-objednavka?id=970277934&h=be738bfc211c4c166947263b38cdca65

Pěkný zbytek dne.

Karel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.3.2023 06:12, před rokem


Rudolf Hruboň

Hodnocení:

Komentář: To samozřejmě NENÍ PRAVDA. Navíc jsem zjistil, že objednávek stornovaných ze strany prodejce je víc.