Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Navazuji touto stížností na mé předchozí stížnosti na tuto firmu zde na tomto portále. Prodejce mi dnes BEZ VYSVĚTLENÍ stornoval 2 objednávky, které původně (11. března, tzn. před 6 dny) potvrdil.
Zástupce firmy se ve svých vyjádřeních k mým předchozím stížnostem zde holedbá, jak rychle firma dodává zboží. V jiném vyjádření tvrdí, že zboží určitě dodá. Bohužel jak je vidět, ne v mém případě. To, že firma ani standardně nekomunikuje je jen další kamínek do mozaiky toho, jak je schopen se tento prodejce chovat k někomu, kdo si jen chce zakoupit zboží. Jenom kvůli tomu, že se mu ten člověk nelíbí.
Zajímal by mě hlavně názor zástupce dTestu. Zejména na to, zda se nejedná v tomto případě o další důkaz toho, že firma uplatňuje klamavou reklamu, tzn. že nabízí zboží, které slibuje dodat a nakonec uzavřenou kupní smlouvu jednostranně a hlavně bez vysvětlení zruší. Chová se takto solidní a důvěryhodný e-shop?
Pokud jde o vyjádření zástupce firmy, jeho LŽI už mě nezajímají.
S pozdravem
Rudolf Hruboň
Objednávky ***
1.) Vyjádření zástupce dTestu
2.) Dodání objednaného zboží
|
Tweet |
Nejsme orgánem, který by mohl hodnotit, zda se v tomto případě jedná o klamavou reklamu či nikoliv.
O klamavou reklamu se jedná tehdy, jestliže:
- reklama obsahuje nepravdivou informaci, která může mít vliv na rozhodnutí spotřebitele o koupi zboží;
- obsahuje pravdivou informaci, přičemž taková informace vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, pokud jakýmkoli způsobem uvádí nebo je schopna uvést spotřebitele v omyl dle § 5 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele.
- ve svých věcných souvislostech a s přihlédnutím ke všem jejím rysům, okolnostem a omezením sdělovacího prostředku opomene uvést podstatné informace, které v dané souvislosti spotřebitel potřebuje pro rozhodnutí ohledně koupě, čímž způsobí nebo může způsobit, že spotřebitel učiní rozhodnutí ohledně této koupě, které by jinak neučinil.
Pokud má spotřebitel podezření, že výše uvedená definice je naplněna, může se obrátit s podnětem na Českou obchodní inspekci.
Dobrý den.
Tyto dvě objednávky jste dle záznamů v systému stornoval sám skrze stránku přehledu objednávky pro zákazníky:
https://www.odkarla.cz/moje-objednavka?id=970277833&h=a31b680e011ee7c17f7d3a54bf5139b2
https://www.odkarla.cz/moje-objednavka?id=970277934&h=be738bfc211c4c166947263b38cdca65
Pěkný zbytek dne.
Karel
Hodnocení:
Komentář: To samozřejmě NENÍ PRAVDA. Navíc jsem zjistil, že objednávek stornovaných ze strany prodejce je víc.