Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechápu organizaci rozvozu balíku. Dnes v poledne přišla SMS a email s oznámením, že dnes mi budou dorucovat balík. Nic přesnějsiho. Nyní je 20.00 hod. a česká pošta nikde. Bez jediného zavolání. Stejný problém měl předevčírem syn. Dopoledne SMS a email, že mu dnes budou dorucovat balík mezi 13:00 - 16.30hod. Samozřejmě byl doma.V 16.55hod.dalsi sms,, do pěti minut jsme u vás, připravte si... Kč. 30min. čekal venku, pak to vzdal. Pošta volala před 20.00hodinou, že je před barákem. Dorucovatelka (cizí řeč) se neurvale dohadovala, že ho má v rozpisu na 18.00hodinu??? Nechápu... Co je to za bordel. Takže dnes je pátek a balík také nemám. A co mě čeká? Samozřejmě si pro něj v pondělí budu muset na poštu, protože očekávám zprávu od pošty, že mě nezastihli doma. Jak jinak a není to poprvé. Bohužel preferuji jiné dodavatele, ale nebylo na výběr.
Bylo by dobré neklamat zákazníky a nedělat z nich hlupáky. Náš zákazník...nas pan.Kazda profese má své, ale práce s lidmi vyžaduje slušnost profesionalitu. Bohužel tu tady postrádám.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.