Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#65556Opakujúce sa vymáhania od spoločnosti UPC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2023, před rokem

Andrea Krčová

Znění stížnosti

Dobrý deň, tak, ako aj ostatnej desiatke, možno aj stovke ďalších ľudí, bola aj nám doručená výzva (obyčajnou poštou v schránke, žiadna doručenka) na uhradenie dlhu voči spoločnosti Freesat (UPC) a samozrejme aj úroky a trovy konania v prospech spoločnosti MBA. Je zaujímavé, že skoro všetky pohľadávky, ktoré vymáhajú od ľudí sú staré cca 8 a viac rokov a suma je všade pomerne rovnaká. Taktiež je zarážajúce, že viacerí, ako aj ja, si nie sme vedomí toho, že by sme voči spoločnosti Freesat mali nejaký dlh. Je asi samozrejmé, že nikto nedrží doma doklady staršie ako 8 rokov, čím sa nedokážeme brániť a preukázať, že sme si všetky záväzky voči danej spoločnosti uhradili. Považujem túto hromadnú a opakujúcu sa výzvu, ktorú dostalo už nespočetné množstvo klientov za jeden veľký podvod a neoprávnené sa obohatenie tak spoločnosti Freesat, ako aj MBA. Je možné, že človek niekedy pozabudne na nejakú platbu, ale aby sa zrazu našlo toľko neuhradených pohľadávok a takmer všetky majú podobnú sumu, ako aj dobu trvania dlhu už nie je náhoda. Odmietam niečo zaplatiť a som presvedčená, že ako jedna, tak aj druhá spoločnosť profituje z toho, že operujú faktúrami z rokov 2014, 2015, čo je pre klienta problém dohľadať, preukázať a tak sa neoprávnene obohacujú na iných. Nie je možné, aby sme všetci boli dlžní skoro rovnakú sumu. Určite podám podnet na advokátsku komoru, komoru exekútorov a taktiež aj na súd. Som rozhodnutá danú vec medializovať. Zároveň dám verejnú výzvu pre občanov či v médiách, ako aj na sociálnych sieťach, v ktorej budem žiadať, aby sa prihlásili všetci, ktorí dostali podobné vyhrážky od spoločnosti M.B.A. a sú presvedčení tak, ako aj ja, že nie sme spoločnosti Freesat nič dlžní. S pozdravom Mgr. et Mgr. Andrea Krčová


Požadované řešení

Preveriť praktiky spoločnosti Freesat ako aj MBA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 15:06, před rokem

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud jste si jistí tím, že platná pohledávka společnosti neexistuje (tzn. že vztah byl ukončen s tím, že byly vzájemné pohledávky vypořádány, popř. pohledávka již byla promlčena), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má spotřebitel pochopitelně nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy M.B.A. Finance s.r.o. Neexistuje-li dluh vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasní agentury, nemá tato inkasní agentura žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli. Aby mohla být nařízena exekuce, musela by společnost nejprve uplatnit svoji pohledávku u soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2023 17:06, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 14:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.