Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65557Čekal jsem na vlak v čekárně a byl jsem byl vyhozen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2023, před rokem

Petr Moravec

Znění stížnosti

Dne 17.3.2023 jsem si zakoupil jízdenku v Praze na hlavním nádraží z Prahy do Čerčan a šel jsem do čekárny protože jsem měl čas. Při vstupu do čekárny jsem byl vyzván jedním pánem abych ukázal jízdenku, když jsem mu jí ukázal, tak řekl že se omlouvá, ale čekárna je pouze pro 1 třídu a nebo musím mít místenku. Jak je možné, že lidi kteří mají obyčejnou jízdenku 2.třídou nemají možnost jít do čekárny ? Vysvětlete mi, proč děláte rozdíly ? Byl jsem v šoku z toho co mi řekl, musel jsem opustit čekárnu a čekat v zimě na vlak protože jsem měl zakoupenou 2.třídu!!! To snad není pravda, kroutil jsem hlavou! To bylo naposled co jsem jel s ČD!

PhDr:Petr Moravec


Produkt

s ČD už nikdy !


Požadované řešení

řešení ? Kdybych byl šéfem ČD tak bych vyhodil toho, kdo to vymyslel.. blbec!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 15:22, před rokem

Dle dostupných informací čekárny ČD Lounge slouží zejména držitelům platné jízdenky 1. třídy vlaků všech kategorií, a dokonce i cestujícím s jakýmkoliv jízdním dokladem pro vlak SuperCity (tedy i pro 2. třídu vlaků SC). Některé ČD Lounge umožňují vstup i nestandardním cestujícím s jakoukoliv platnou jízdenkou ČD například matkám s malými dětmi a podobně. Tyto čekárny jsou kontrolovány zaměstnanci ČD, kteří mohou po cestujícím požadovat předložení platné jízdenky 1. třídy (nebo platného jízdního dokladu SC). Jestliže se cestující neprokáže požadovaným dokladem, nebude moct tuto službu využít a v čekárně se nadále zdržovat.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.