Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6556Nevrácení peněz při třetí stejné uznané vadě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.04.2015, před 10 lety

Petra Hanzlíková

Znění stížnosti

Dne 19.3.2015 jsem potřetí reklamovala mobilní telefon zn. Huawei Ascend Y300, kdy telefon měl stále stejnou závadu jako dvě předchozí reklamace a to, že při telefonování nebyla slyšet druhá strana. Při třetí reklamaci jsem uváděla do protokolu, že pokud bude reklamace uznána, žádám o vrácení peněz. Tato reklamace byla ze strany CZC.CZ uznána, ale na pobočce v Plzni, kde jsem reklamaci řešila, mi odmítli vrátit peníze s tím, že telefon byl opraven. Já jsem však trvala na odstoupení od kupní smlouvy, kdy pracovník na pobočce mi sdělil, že on mi peníze vrátit nemůže. Řekl mi, že musí kontaktovat reklamační oddělení, kde mi zjistí, proč reklamaci řešili takto. Za několik dní mi od pracovníka z obchodu CZC.CZ přišel e-mail, kde mi sdělil toto:

Dobrý den, 
píši vám ohledně třetí reklamace vašeho telefonu, kde jste žádali o vrácení peněz. Jelikož je mobilní telefon mechanicky poškozen (prasklé sklo displaye), tak došlo k porušení Reklamačního řádu a nárok na vrácení peněz zaniká. Ale v případě, že necháte sklo opravit, tak vám pak můžeme vystavit dobropis na původní cenu, za kterou jste telefon u nás koupili. 
V případě zájmu vám můžu dát i email na našeho Vedoucího reklamačního oddělení Milana Brettla brettl@czc.cz

S tímto postupem jsem nesouhlasila, jelikož prasklé krycí sklo displaye nemělo s reklamovanou vadou nic společného (jednalo se o prasklinku v levém horním rohu o velikosti cca 1,5 cm).
Opět jsem zašla na pobočku . Požadovala jsem opět odstoupení od kupní smlouvy dle § 2169 odst. 2 z. č. 89/2012 Sb., jelikož jsem na telefonu měla 3 opakované vady po opravě stejného charakteru a ze strany reklamačního technika byly uznány za oprávněné. Odstoupení od kupní smlouvy jsem písemně doložila. Pracovník z CZC.CZ mi řekl, že toto na místě nevyřeší, že musí opět kontaktovat vedoucího pracovníka reklamačního oddělení, který se na pobočce nenacházel. Sdělil mi pouze to, že jsem porušila reklamační řád ohledně praskliny na krycím skle. V posledním reklamačním protokolu, který mi přišel na e-mail, ale nic takového napsáno nebylo, že nemám nárok na vrácení peněz důvodu porušení reklamačního řádu. Bylo zde napsáno, že reklamace byla uznána.
Pracovník z CZC.CZ mi řekl, že mi zase dá vědět e-mailem do tří dnů, jelikož pověřenou osobu na reklamace na pobočce nemají. Ještě ten den mi poslal e-mail, že mě odkazují na stránky dTestu, kde mám podat stížnost a věc tu bude vyřešena.
Nelíbí se mi postup, jakým CZC.CZ řeší reklamace. Ani jednou na pobočce moje odstoupení od kupní smlouvy nevyřídili.
Prosím o radu, jak tuto situaci dále řešit?


Produkt

Huawei Ascend Y 300, IMEI:868438010633454 změněno na 868438012189083


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 15:42, před 10 lety

Jednalo-li se o třetí reklamaci, která byla uplatněna pro třetí stejnou vadu a spotřebitelka zvolila vrácení peněz, je tento nárok pro prodávajícího závazný. Při odstoupení od kupní smlouvy se předpokládá, že spotřebitel vrátí věc běžně opotřebenou. Po spotřebiteli není možné požadovat výměnu celého skla. Je tedy nutné posoudit, zda se vzhledem k okolnostem případu jedná o běžné opotřebení a pokud ne, mohla by do úvahy přicházet náhrada skutečné škody (skutečné snížení hodnoty věci), prokáže-li podnikatel její vznik.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2015 15:11, před 10 lety

Dobrý den paní Hanzlíková,

dle reklamačních protokolů se jedná o 3 různé vady, nevzniká tedy nárok na vrácení peněz.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2015 09:03, před 10 lety

Při posouzení otázky, zda se jedná o opakovaný výskyt stejné vady, je třeba vycházet nejen z popisu vady v reklamačním protokolu, ale je také nutné vzít v úvahu skutečné projevy vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.5.2015 13:35, před 10 lety


Petra Hanzlíková

Věc se má tak, že nemám telefon ani peníze. CZC.cz mi odmítají vrátit peníze a pokaždé argumentují jiným důvodem. Na předžalobní upomínku reagovali zamítavě s odůvodněním, že nemám nárok na vrácení peněz a že z jejich strany je věc uzavřená. Z tohoto důvodu jsem nucena věc řešit soudně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2015 08:45, před 10 lety

Dobrý den paní Hanzlíková,

telefon je od 8.4. k vyzvednutí na pobočce v Plzni.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2015 13:06, před 10 lety


Petra Hanzlíková

Tak k tomuhle už asi nemám co říct, jen že CZC.cz si asi z lidí dělá dobrej den. Nevím proč bych si měla vyzvedávat na vaší poboččce telefon, když jsem jasně do posledního protokolu uvedla, že žádám o vrácení peněz! Ve všech rekl. protokolech mám uznané 3 vady stejného charakteru, tak nechápu vaše jednání! Jak jsem již uvedla výše, obracím se na příslušný soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2015 09:12, před 10 lety

Dobrý den,

prosím tedy o ukončení stížnosti, budeme řešit jinde.
Děkuji.
LB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2015 11:39, před 10 lety

Jelikož se v rámci mimosoudního řešení sporu nedosáhlo dohody, stížnost uzavíráme. Samozřejmě se spotřebitelka může obrátit na věcně a místně příslušný soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2015 11:40, před 10 lety


Petra Hanzlíková

Hodnocení: