Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
obracim se na Vas se stiznosti na Vasi pobocku v Sestajovicich Praha Vychod. Pred 2 mesici jsem se do teto vesnice prestehovala a jeste me nebyla dorucena ani jedna zasilka bez urgenci. A to se jedna o dopisy o kterych vim, ze mi maji prijit. Nyni jiz 14dni cekam na dopis od sveho lekare, ktery mi jiz 2X vystavil recept na leky a jeste v dopise nedorazil. Pani listonosky dopisy proste nedoruciji, ale nedoruciji ani predplatne casopisu. Kazdy mesic musim urgovat a dodavatel, ten stale zasila dalsi cisla, ktera jsem nevidela a nebo je tezce nahanim. Co jsem se poptavala i okolnich sousedu v ulici, nejsem jedina, ktera ma tento problem. Prosim o urychlene reseni teto veci a budu rada kdyz mi date informaci na tento email.
Katerina Kubickova
dopis
Prosim o dohlednuti na dorucovani zasilek. Prosim o informaci, zda byla vec vyresena.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.