Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#65580Zhnilé jahody.Meloun 1xkrát měsíčně,žádné pomelo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2023, před rokem

Pavlína Pelikánová

Znění stížnosti

Dobrý den,V Bille v Brně na Novolíšenské není vedoucí schopna objednat více jak jeden meloun za měsíc.Mají zhnilé jahody,často extrémně nedozrálé ty v podlouhlých vaničkách.Pomelo je u Vás též nedostatkovým zbožím,omlouvám se ale Jablka,mandarinky a banány to skutečně nevytrhnou.Pokud není schopen vedoucí obědnávat pravidelně meloun,je to celková neschopnost vašeho vedení.V den kdy jej měli,byl už večer pryč.Neplete si vedoucí dobu 21 století z dobou komunismu?I Lidl je lépe jak kvalitou ovoce a zeleniny tak především ochotou objednat.U Vás se na Novolíšenské ani o kvalitě hovořit nedá...Zhnilé prodáváte bez problémů a navíc za plnou cenu.Jedním slovem hnus.At se jde vedoucí podívat třebba na Švermovu do Billy tam se neflákají a nevykecávají s pánem ze security


Produkt

Jahody,Meloun,Pomelo,lenost a neschopnost personálu na novolíšenské v Brně


Požadované řešení

Chci dostávat kvalitu,Kaufland a Lidl nemá problém s Pomelem ani melounem.Ale blízko mám vás obchod.Srovnejte si vaše zaměstnance,jejich neschopnost odnásí i druzí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2023 17:31, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Zásobování zbožím je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2023 07:48, před rokem

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem,

BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2023 20:57, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 21:17, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.