Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,V Bille v Brně na Novolíšenské není vedoucí schopna objednat více jak jeden meloun za měsíc.Mají zhnilé jahody,často extrémně nedozrálé ty v podlouhlých vaničkách.Pomelo je u Vás též nedostatkovým zbožím,omlouvám se ale Jablka,mandarinky a banány to skutečně nevytrhnou.Pokud není schopen vedoucí obědnávat pravidelně meloun,je to celková neschopnost vašeho vedení.V den kdy jej měli,byl už večer pryč.Neplete si vedoucí dobu 21 století z dobou komunismu?I Lidl je lépe jak kvalitou ovoce a zeleniny tak především ochotou objednat.U Vás se na Novolíšenské ani o kvalitě hovořit nedá...Zhnilé prodáváte bez problémů a navíc za plnou cenu.Jedním slovem hnus.At se jde vedoucí podívat třebba na Švermovu do Billy tam se neflákají a nevykecávají s pánem ze security
Jahody,Meloun,Pomelo,lenost a neschopnost personálu na novolíšenské v Brně
Chci dostávat kvalitu,Kaufland a Lidl nemá problém s Pomelem ani melounem.Ale blízko mám vás obchod.Srovnejte si vaše zaměstnance,jejich neschopnost odnásí i druzí
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Zásobování zbožím je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.