Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Protože naše zubní lékařka šla do důchodu a sháněli jsme nového zubního lékaře. Opravdu nešel nikde sehnat . Nikdo nepříjmal. Pak jsme nasli inzerát na tuto firmu,která uváděla,že příjímá nové pacienty,že spolupracuje s VZP. Takže jsme celá rodina 2.2.2023 přijeli na preventivní prohlídku. Vše proběhlo v pořádku akorát nakonci po nás vžadovali peníze. 1500-dospělá osoba (já a manžel) a 9letý syn 750kč. Bohužel jsem zaplatila. Až později když mi nabízeli další služby za nehorázné peníze jsem se probrala. Na faktuře je uvedeno "administrativní poplatek za zhotovení léčebného plánu VPO 100"
Samozdřejmě,že žádný plán nedodán -pouze další vytahování peněz. Povinná dentální hygiena atddddd. Syn zuby naprosto v pořádku a poplatek za plán. Za mě nehorázný hyenismus. Byla jsem na VZp Hranice a tam mi poradili at zažádám o vrácení peněz na svůj účet. Zatím bez odezvy paní jednatelky Bezděkové.
Adminisrativní poplatek za léčebný plán
Vrátit 3750kč
Jiří Sýkora 1500
Šárka Sýkorová 1500
Šimon Sýkora 750
|
Tweet |
O přibližné ceně musí podnikatel řádně informovat předem. Cena se obecně může měnit, ovšem její změna by měla být v určitých mezích. Jestliže podnikatel o ceně řádně neinformoval, neměl by požadovat zaplacení žádných nákladů po spotřebiteli.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.