Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#65585Úmyslná krádež od paní pokladní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2023, před rokem

Jarosla Šebek

Znění stížnosti

Dnes 19.3. 2023 v čase 16:24 jsem na pokladně č. 3 u pokladní č. 7 podle účtenky, v Bille v Radimově ulici Praha 6 Břevnov platil nákup o hodnotě 1343kč a platil jsem 10 stravenkami ( hodnota jedné stravenky 130kč). Paní pokladní si všech 10 stravenek vzala a rozložila před sebe ( jak je měla před sebou na pultu rozložené, ještě jsem je pohledem přepočítávat a bylo jich 10) přes terminál projela a na displeji se ukázalo doplatit 43kč a nějaké halíře, což znamená ze bylo stravenek 10. Nicméně po chvilce smetla stravenky dohromady a začala paní pokladní vyšilovat, ze má stravenek jen 9. Na to já ji říkám, ze jsem ji jich dal 10, ze i na displeji je, že zaplaceno stravenkami 1300kč a je to i na účtence co vyjíždí z terminálu, tak jsem paní slušně řekl i ukázal účtenku a že jich bylo opravdu 10 a ať se podívá na zem, že jí asi spadla a na to mi paní odpověděla arogantně, že ji nic nespadlo a ani se na tu podlahu nepodívala a ať ji dam tu 10 (u mě už 11) stravenku! Chvilku jsme diskutovali jak teda muže být odpípnuto 10 stravenek v hodnotě 1300kč a ona jich má jen 9? To by tam asi byla částka 9 x 130 = 1170 a né 1300. Očividně paní věděla kam tu 10 stravenku ukryla, ale jelikož jsem pospíchal a neměl čas to s ní řešit tak jsem ji tu 11 stravenku dal a odešel.


Požadované řešení

Jelikož to paní prodavačka udělala úmyslně, požadoval bych její propuštění nebo aspoň přinejmenším peněžní pokutu, aby si to pro příště rozmyslela a neokrádala zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 08:42, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitel by v tomto případě měl mít právo na vrácení hodnoty stravenky.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2023 09:43, před rokem

Vážená zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem,

BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2023 10:33, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že mu stravenka byla navrácena a společnost se omluvila. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.