Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 25.10.2014 som dcére na predajni Deichmann obuv v Rožňave zakúpila dámsku vychádzkovú obuv artikel 1 101513 / 41 aj so sprejom na obuv voči premokaniu s ktorým som obuv ošetrovala.
Dcéra ich nosila max. mesiac dokopy keď som si všimla že obuv je po obvode odlepená. Bezodkladne pri zistení som išla obuv reklamovať a to dňa 1.2.2015.
Obuv VENICE -artikel 1101513 /41 -dámska vychádzková obuv, č. reklamačného protokolu SK 1016395
Dnes je 21.4. 2015 a dnes som si prevzala list od spoločnosti že reklamáciu nemám uznanú resp zamietnutú z dôvodu že som obuv nereklamovala bezodkladne s čím samozrejme nesúhlasím nakoľko si dcéra obuv striedala a poškodenie je zapríčinené výrobnou vadou a žiadam vrátenie kúpnej ceny a to z dôvodu
1. reklamácia mi nebola vybavená do 30 dní o čom som predajňu písomne aj dňa 5.3. 2015 informovala.
2. nesúhlasím s posúdením reklamácie nakoľko som zákazník tejto spoločnosti a odlepenie obuvy po obvode je bežná reklamácia.
3. na predajni nebola kompetentná osoba ktorá by mi obuv posúdila preto mi p. predavačka MUSELA spísať rekl.protokol s posúdením 30 dní čo som samozrejme nesúhlasila ale inú možnosť som nemala.
Toto je môj posledný pokus o vyriešenie mojej reklamácie pred podním žaloby na súd .
|
Tweet |
Je nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal se zákonnou domněnkou uvedenou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Ten stanoví, že vady, které se projevily do 6 měsíců od převzetí věci, existovaly již v okamžiku převzetí. Prodejce se pak odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Pouhé poukázání na obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.