Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
připojuji se k dalším nespokojeným zákazníkům přepravce LeoExpress. Zakoupil jsem si online jízdenku, kterou jsem zaplatil kartou v korunách českých. Jízdenku jsem stornoval a přepravce mi nevrátí peníze,ale přičetl mi kredity, které jsou časově omezené. Vůbec nechápu proč mi dávají nějaké leo kredity, když jsem platil v českých korunách. Jak mám leo kredity využít? To si mám najít spoj, který bude ve stejné ceně?! České dráhy mají také svůj program, ale nezaznamenal jsem problém při stornu a peníze vrací na účet, regiojet je také bez problémů. Při stornu jízdenky jsem měl dostat na výběr, zda budu chtít peníze vrátit na účet se stornovacím poplatkem nebo je budu chtít vrátit v kreditech a já rozhodnu, jakou formou chci peníze vrátit.
LeoExpress vrácení peněz
Vrácení peněz na účet, ze kterého byla jízdenka zaplacena
|
Tweet |
Příslušné ustanovení smluvních podmínek přepravce se jeví jako překvapivé ve smyslu § 1753 občanského zákoníku a vůči spotřebitelce neúčinné. Vznikla-li na straně dopravce povinnost vrátit jízdné, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo jízdné zaplaceno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitelky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, jak již dle popisu učinila. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Pokuto, mrzí nás, že jste nespokojený s naším věrnostním programem Smile Club, který naše zákazníky za cestování s námi odměňuje. Za každou útratu, ať už nákup jízdenky nebo občerstvení se zákazníkům vrací poměrná částka zpět, studenti a senioři ušetří až 25% navíc, storno jízdenek je bez poplatku až do času pravidelného odjezdu spoje. Navíc, pro naše zákazníky a uživatelé věrnostního programu máme mobilní aplikace pro jednoduchou správu jízdenek, notifikace o zpoždění spoje, aktuální polohu vlaku, označené nástupiště kam bude vlak přistaven, a jiné výhody pouze pro registrované zákazníky. Dovolím si říci, že konkurenční dopravci nemají tak vychytanou a uživatelsky přívětivou aplikaci jako my, stejně tak jejich věrnostní programy nefungují na principu odměňování jako ten náš. Leo kredity nejsou časově omezené. Časové omezení mají pouze kredity, které máte od nás jako bonus. Můžete je využít na nákup jízdenky, občerstvení ve vlaku nebo našeho merche. Pokud Vaše objednávka má vyšší hodnotu než zůstatek leo kreditů na Vašem zákaznickém účtu, pak můžete jednoduše rozdíl doplatit platební kartou. Když se však dívám na Vaši historii, vidím, že zkušenosti s uplatňováním leo kreditů i bonusů pro nákup jízdenky máte, a vidím, že jste díky věrnostnímu programu ušetřil spoustu peněz, navíc cestujete se slevou, kterou máte jako zaměstnanecký benefit, která Vám rovněž poskytuje výraznou slevu na jízdenkách.
Dobrý den,
dovolím si s Vašim tvrzením nesouhlasit, že je Váš věrnostní program dobrý. I když máte slevy a různé odměny, tak jste dle mého názoru pořád dražší než konkurence. Svůj profil jsem předal jinému a s Vaší spiolečnoti budu cestovat opravdu jen v krajní situaci. Děkuji za reakce a odpověď.
Poděkování také samozřejmě patří dTestu
Tímto prosím o uzavření tématu.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s nedosažením dohody. Děkujeme stranám za reakce.