Společnost


Dalibor Dvořák

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6560Nedodané předem zaplacené zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2015, před 10 lety

Ludmila Váňová

Znění stížnosti

24.11.2014 jsme u p.Dvořáka objednali a zaplatili 2 válendy Lotus3R.Po mnoha a mnoha slibech nám dosud nebylo dodáno ani zboží,ani vráceny peníze.P.Dvořák přestal komunikovat.Od 1.4.nezvedá telefon,neodpovídá na SMS ani email. Špatně komunikoval i přetím.Ohlásili jsme na policii,22.4.zde mám další schůzku,napsali jsme na Heureku.Je připraven dopis na ČOI.Váňová


Produkt

2ks válendy LOTUS 3R


Požadované řešení

okamžité vrácení peněz a náhrada za blokování částky 14.104 Kč po dobu téměř 5měsíců (24.11.2014 až doposud).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 17:19, před 10 lety

Jestliže je kupní smlouva uzavřena, prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí pak může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si vrátí poskytnutá plnění; spotřebitel má tedy nárok na vrácení zaplacené částky.

Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.8.2015 18:42, před 9 lety


Ludmila Váňová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den. Děkuji za Vaši pomoc. Pan Dvořák poté,co jsem podala také trestní oznámení na policii a začalo to řešit oddělení hospodářské kriminality, nakonec peníze vrátil.Děkuji. Váňová