Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65603Neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2023, před rokem

JANA KLIMEŠOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,zasílám částečný text zprávy,kterou jsem obdržela dnes ráno.
Po hledání jsem zjistila,že se jedná o společnost,která mně kdysi dávno poslala balíček,
který jsem si neobjednala.Telefonicky jsem je kontaktovala bylo mi řečeno,že mám balíček poslat zpět,řekla jsem,
že nic nebudu posílat a platit poštovné, jestli chtějí.necch si pro balíček přijedou,je stále nachystaný
k vyzvednutí na adrese na kterou přišel

Statima S.A.vás jménem společnosti STANDLER Sp.z o.o.vyzývá k úhradě dlužného
ve výši 1350,87 Kč

Od této společnosti,jsem si nikdy nic neobjednala.Nic si od nich objednávat nebubu.
Nechci dostávat jakékoliv zboží a žádám o vymazání mých kontaktu u této společnosti

Klimešová Jana


Produkt

CBD and GINSENG (SCG) 1+1


Požadované řešení

Od této společnosti jsem si nikdy nic neobjednala.
Nebudu nic platit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 09:35, před rokem

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o plnění bez objednávky. V takovém případě dle § 1816 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Doporučujeme spotřebiteli, aby možný závazek preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti: Stander Sp. zo.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzor pro odmítnutí zasílání neobjednaného zboží nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-3501/odmitnuti-zasilani-neobjednaneho-zbozi.

Více informací ohledně neobjednaného plnění nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9704/dtest-neobjednane-plneni-od-spolecnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 08:19, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2023 23:18, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.