Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65605Nedodržení jízdního řádu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2023, před rokem

Martina Sejková

Znění stížnosti

Jela jsem linkou číslo 3 z NÁDRAŽÍ ve 13 : 52 na zastávku ANTONÍNA BARCALA, poté jsem jela ve 13 : 30, zpět na stejnou jízdenku na NÁDRAŽÍ, bus měl být ve 13 : 49 na nádraží, bohužel tam nedorazil včas a dorazil o 9 minut později, tudíž já překročila, NE MOU VINOU!! 6 minut navíc, tudíž nemáte právo po mně žádat pokutu, děkuji Sejková Martina


Požadované řešení

Zrušení pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 09:47, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Pokud jela spotřebitelka jedním autobusem, neměla by být povinna pokutu kvůli zpoždění autobusu platit.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.