Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jela jsem linkou číslo 3 z NÁDRAŽÍ ve 13 : 52 na zastávku ANTONÍNA BARCALA, poté jsem jela ve 13 : 30, zpět na stejnou jízdenku na NÁDRAŽÍ, bus měl být ve 13 : 49 na nádraží, bohužel tam nedorazil včas a dorazil o 9 minut později, tudíž já překročila, NE MOU VINOU!! 6 minut navíc, tudíž nemáte právo po mně žádat pokutu, děkuji Sejková Martina
Zrušení pokuty
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Pokud jela spotřebitelka jedním autobusem, neměla by být povinna pokutu kvůli zpoždění autobusu platit.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.