Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
U Prodejce Mobil Pohotovost byl v kamenné prodejně zakoupen telefon Huawei G620s.Telefon ihned po nabití vykazoval problém s náhodnými restarty a hlavně náhodně i během hodiny ztrácel signál.V tomto stavu se nedalo ani volat a ani dovolat.U jiného telefonu byl signál bez problému. Na radu prodejce vyměněna SIM za novější(T-Mobile)
Reklamace byly 2x řešeny přes prodejce a vždy se telefon po třech týdnech vrátit s tím že reklamace je neuznána protože závada se neprojevila.Tím pádem ani nemohlo dojít k vrácení peněz jak bylo požadováno.Ke dni 8.4. je telefon obratem na další reklamaci(po třetí) s stejnými problémy.
Děkuji předem radu jak řešit tuto situaci.
Díky.
Huawei G602s
Uznání závady,tím pádem prodejce vrátí peníze.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna tím, že se závada neprojevila, je možné závadu nějakým způsobem zaznamenat (fotografie, video) a předložit tento důkaz prodávajícímu, který se s ním bude muset vypořádat. Další možností je nechat si vypracovat znalecký posudek, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.