Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#6561Dvě neuznané reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2015, před 10 lety

David Martinů

Znění stížnosti

Dobrý den.
U Prodejce Mobil Pohotovost byl v kamenné prodejně zakoupen telefon Huawei G620s.Telefon ihned po nabití vykazoval problém s náhodnými restarty a hlavně náhodně i během hodiny ztrácel signál.V tomto stavu se nedalo ani volat a ani dovolat.U jiného telefonu byl signál bez problému. Na radu prodejce vyměněna SIM za novější(T-Mobile)
Reklamace byly 2x řešeny přes prodejce a vždy se telefon po třech týdnech vrátit s tím že reklamace je neuznána protože závada se neprojevila.Tím pádem ani nemohlo dojít k vrácení peněz jak bylo požadováno.Ke dni 8.4. je telefon obratem na další reklamaci(po třetí) s stejnými problémy.
Děkuji předem radu jak řešit tuto situaci.
Díky.


Produkt

Huawei G602s


Požadované řešení

Uznání závady,tím pádem prodejce vrátí peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 15:31, před 10 lety

Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna tím, že se závada neprojevila, je možné závadu nějakým způsobem zaznamenat (fotografie, video) a předložit tento důkaz prodávajícímu, který se s ním bude muset vypořádat. Další možností je nechat si vypracovat znalecký posudek, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 11:36, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.