Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6562Co je rychlejší, koloběžka nebo společnost PPL s.r.o.? Bohužel to první

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2015, před 10 lety

Miroslav Lang

Znění stížnosti

Dne 27.3. jsem si v německém e-shopu objednal zboží. Doručení přes DHL, která si v ČR v tomto případě vybrala jako partnera společnost PPL s.r.o. Platba byla provedena předem v celé výši.

Zboží jsem dodnes neobdržel, a to i přesto, že PPL poskytuje jak DHL tak e-shopu nepravdivé informace o tom, že se zboží snažila doručit. Vzhledem k tomu, že do společnosti PPL se nedá v rozumné době dovolat na modrou-bílou linku, a já skutečne nechci mimo můj tarif platit za čekání na operátora, poslal jsem jim několikrát dotaz/žádost o doručení. Vyžádali si ode mě číslo mého telefonu i dobu, kdy mi mají zásilku doručit, ale nikdo zásilku v udané době nedoručoval ani mi nikdo nevolal. Odpovědi i v rámci jednoho dne jsou natolik rozporuplné, že v PPL viditelně levá ruka neví, co dělá pravá - 17.4. 13:59 jeden e-mail - "Zásilka bude poslána zpět odesílateli" - 17.4. 15:33 druhý e-mail - "Vaše zásilka byla zadána na doručení v pondělí 20.4.2015. Telefonní kontakt na příjemce byl zadán do systému PPL." Včera opět nic nepříšlo a mě došla s PPL trpělivost. Ani slovo omluvy, ani slovo vyvětlení.

PPL zásilku obdržela 9.4. Dnes máme 21.4. Koloběžka je opravdu rychlejší.


Produkt

DHL parcel number - 323600688337


Požadované řešení

Doručení zásilky, vysvětlení důvodu zdržení a omluva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2015 12:24, před 10 lety

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Pokud se prodávající zaměřuje na českého spotřebitele, smlouva se řídí českým právem. Vzhledem k tomu, že poštovní, případně zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající, ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Další možností je podat stížnost přímo společnosti vztahující se k uvádění nesprávných informací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 14:48, před 9 lety

Společnost PPL CZ s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.