Společnost


Kiwicode group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65631Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2023, před rokem

Roman Husak

Znění stížnosti

Vážený zákazníku,
náš e-shop změnil k termínu 11.03.2022 majitele a sídlo, jak je uvedeno na webových stránkách e-shopu. Vaši reklamaci vyřizují bývalý majitelé (veškeré závazky ke zboží zakoupené do 10.03.2022), měli by s Vámi komunikovat prostřednictvím emailu reklamace-eshop@seznam.cz

My ihned Váš požadavek přeposíláme společnosti Kiwicode group s.r.o., která má vůči Vám obchodní závazek.
Adresa na zaslání reklamovaného zboží je uvedena zde:

https://www.slevokup.cz/reklamace/


-------------------------------------
S pozdravem Tomáš Nejedlý
Asistent prodeje - Slevokup.cz

e-mail: info@slevokup.cz


Od **
Komu reklamace-eshop@seznam.cz
Kopie info@slevokup.cz
Datum Thu, 2 Mar 2023 15:24:22 +0100
Předmět Reklamace - Objednávka ** odeslána a faktura Slevokup.cz

Dobrý den
10.12.2021 jsem u vás koupil hodinky, používané minimálně téměř vůbec, viz. faktura ...
a ony nejdou nabít jsou uplně mrtvé jen probliknou ......pošlete mně nové co máte v nabídce , nebo opravíte....?
Mám poslat na vaši adresu KIWICODE dle instrukcí reklamace ?

Děkuji a jsem s pozdravem

Roman Husák
mobil: **
mail: **



From: Slevokup.cz
Sent: Friday, December 10, 2021 10:42 AM
To: **
Subject: Objednávka ** odeslána a faktura Slevokup.cz

Vážený zákazníku,Vaše objednávka byla právě předána přepravci, v příloze zasíláme fakturu (daňový doklad). V případě, že jste zboží objednali...







Vážený zákazníku,
Vaše objednávka byla právě předána přepravci, v příloze zasíláme fakturu (daňový doklad). V případě, že jste zboží objednali dobírkou, zboží zaplatíte při převzetí.

Návody k našim produktům stáhnete zde.

Tento email je generován automaticky v momentě expedice Vaší zakázky z našeho skladu.
Děkujeme za objednávku!
Tým Slevokup.cz

















E-mail odeslán z Slevokup.cz





Objednávka na Slevokup.cz
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali, děkujeme!
V případě, že bylo zboží uvedeno jako Skladem, bude Vám dodáno do 1-2 dnů.
Zde si můžete stáhnout návody v češtině k našim produktům.

Kód objednávky: 202117816
Datum: 9.12.2021
Obsah objednávky

Kód Položka Mn. Cena za kus Cena

662 Chytré hodinky Watch Pro X10S s Bluetooth voláním - Černá
1 1 399 Kč 1 399 Kč
GLS - kurýr (Garantujeme doručení do Vánoc) 1 79 Kč 79 Kč
Dobírkou 1 20 Kč 20 Kč



CENA CELKEM: 1 498 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 1 238,02 Kč
DPH: 259,98 Kč

Fakturační údaje
**

Telefon: **
Poznámka: Prosím poslat dnes, děkuji.
Doručovací údaje
**
Děkujeme za objednávku.
S přátelskými pozdravy,
Slevokup.cz
tel.:
email: info@slevokup.cz

Tým Slevokup.cz


Produkt

Hodinky jsou mrtvé nejdou nabíjet.....minimalně používané , zaslány na kiwi group jelikos eschop slevokup prodali ... posílam i fak.


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo nové hodinky ve stejné ceně....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 14:03, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Kiwicode group s.r.o., U půjčovny 953/4, 11000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 08:36, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2023 19:59, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.