Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6564Nedoručování zásilek ani oznámení o uložení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2015, před 10 lety

Jiří Minich

Znění stížnosti

Pokaždé, když mi má prostřednictví České pošty přijít zásilka, tak mi Česká pošta 16, pobočka Neštěmice, ul. Seifertova, Ústí nad Labem, zásilku nedoručí, a ani se neobtěžují vhodit do schránky lístek o uložení zásilky. Jelikož obchoduji ze zámořím, tak je to časově velmi náročné když je zásilka zaslána zpět prodejci a poté opět na mou adresu. Při řešení problémů přímo na výše uvedené poště jsou úředníci velmi arogantní a není ochota problém vyřešit.

Jiří Minich


Produkt

Doručování zásilek na adresu adresáta


Požadované řešení

Řádné doručování zásilek adresátovi, případně oznámení o uložení zásilky na Poště.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2015 12:30, před 10 lety

Dodání zásilky je pro upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je v každém případě povinen informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.