Společnost


Advanced Telecom Services, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:86
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:33
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65656Neoprávněné pravidelné odúčtování (placené SMS po 100kč)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2023, před rokem

Jiří Veselý

Znění stížnosti

Dětské číslo, pravděpodobně nevědomky došlo k odkliknutí nějakého odkazu, díky tomu se odúčtovává po 100kč za nějaké "křížovky". Když už nějaká společnost využívá službu typu nedostatečně popsaného odkazu (není jasné, že bude takto zpoplatněn), alespoň bych očekával, že přijde do SMS (do mailu, pokud se jedná o produkt, předpokládám, že k němu existuje nějaká smlouva, podmínky.... na žádný mail nic nepřišlo) nějaká konfirmace o zaplacení. Aby bylo možné si toho "překlepu" zavčas všimnout. A ne, aby společnost využívala nepozornosti. Považuji to za velmi neslušné. Sám pracuji v obchodě a rád si zaplatím za službu, kterou požaduji a kterou jsem si objednat. A NECHCI platit za něco, na co jsem nevědomky kliknul. Tím, že se peníze strhávají rovnou u operátora, dozvím se to pozdě a chybí mi i nějaká možnost zastavení těch plateb (než jsem si všimnul). Solidní společnost by měla mít odpovídajícím způsobem proces nastaven tak, aby se eliminovala možnost chyby. Považuji to tedy za úmysl => praktiku, která do obchodu nepatří.
Děkuji


Produkt

vůbec netuším co to je za službu, syn také nemá nejmenší povědomí (kdy, kde, kvůli čemu a na co kliknul)


Požadované řešení

Proces objednání produktu by měl být jednoznačně popsán tak, aby v rámci finálního souhlasu k aktivaci služby bylo patrné, že se jedná o placenou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2023 10:44, před rokem

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

O bezdůvodné obohacení se jedná, zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být také naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Je možné kontaktovat operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 08:21, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2023 14:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.