Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#65666Vlasy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2023, před rokem

Iva Severova

Znění stížnosti

Po koupení a uvareni produktu mrazený chřest s krevety jsem v jidle našla NĚKOLIK vlasů, sama mam dlouhé vlasy a jelikoz to byly kratke vlasy a žiji sama tak mé být nemohly, muze se stat ze se vyskytne jeden vlas ale minimalne 4 me prijde uz nechutné!!!

Prestavam kupovat u vas mražené veci a upozorňuji na to i ostatni


Požadované řešení

To je mi ted uz jedno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2023 10:28, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Stížnost lze směřovat i přímo ke společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Kontakty na společnost spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.lidl.cz/c/kontakt/s10008684.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2023 12:58, před rokem

Dobrý den, paní Severova. Mrzí nás tato skutečnost. My zde na dTestu nemáme možnost s Vámi požadavek dořešit, ale doporučíme Vám, abyste kontaktovala naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 22:42, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 21:11, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.