Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Po koupení a uvareni produktu mrazený chřest s krevety jsem v jidle našla NĚKOLIK vlasů, sama mam dlouhé vlasy a jelikoz to byly kratke vlasy a žiji sama tak mé být nemohly, muze se stat ze se vyskytne jeden vlas ale minimalne 4 me prijde uz nechutné!!!
Prestavam kupovat u vas mražené veci a upozorňuji na to i ostatni
To je mi ted uz jedno
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Stížnost lze směřovat i přímo ke společnosti Lidl Česká republika v.o.s. Kontakty na společnost spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.lidl.cz/c/kontakt/s10008684.
Dobrý den, paní Severova. Mrzí nás tato skutečnost. My zde na dTestu nemáme možnost s Vámi požadavek dořešit, ale doporučíme Vám, abyste kontaktovala naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.