Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19. 3. 2023 jsem uhradil částku 149,- CZK za odblokování příjmu Skylink. Platba byla potvrzena s tím, že mám zaplaceno do 23. dubna 2023. K dnešnímu dni nebyl příjem odblokován.
Můj e-mail: ***
ID platby ***
ID objednávky ***
Celková cena: 149,-Kč
1x Objednavka ***: 149,- Kč
Prosím o zaslání čísla účtu, na který mohu poukazovat pravidelné úhrady.
Vilém Beran
Odblokování příjmu vysílání.
|
Tweet |
Jestliže spotřebiteli nebyl po uhrazení platby odblokován příjem Skylinku, doporučujeme mu kontaktovat zákaznický servis společnosti, který by měl být nápomocný se zprovozněním Skylinku:
- na tel.: 595 694 310 (Po-Pá 8:00 - 20:00, So a Ne 8:00 - 18:00);
- písemně: P.O.BOX 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika;
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://zona.skylink.cz/web/support?_ga=2.85284697.1154341862.1679655113-1867439818.1679655113#technicalTve.
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebiteli doporučujeme v takovém případě službu reklamovat. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Domníváme se, že společnost by neměla mít za období, kdy spotřebitel nemohl služby využívat, o čemž by společnost informoval a služby reklamoval, nárok na plnění ze strany spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.