Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#65676Zrušené číslo bez nápravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2023, před rokem

Jana Bočková

Znění stížnosti

Na začátku září jsem odjela na 4 měsíce do zahraničí, z toho důvodu jsem se rozhodla zrušit tarif na svém mobilním čísle u společnosti Vodafone. Bohužel kromě toho bylo zrušeno i celé moje číslo, což jsem ovšem nevěděla, dokud jsem se nevrátila do ČR (24.12.2022). Okamžitě jsem situaci začala řešit mnoha hovory s Vodafone linkou, kdy mi vždy bylo přislíbeno, že "situace bude vyřešena do týdne, dostanete SMS". Skrze linku jsem také podala reklamaci, na konci ledna, která byla téměř okamžitě zamítnutá, aniž by mě o tom kdokoli informoval.
17.03. jsem opět kontaktovala kontaktovala Vodafone, kdy jsem byla informována, že “moje” číslo už je prodané. Zkusila jsem na něj tedy zavolat a zjistila jsem, že pán jej aktivoval zhruba před třemi dny – 14.03. Téměř 3 měsíce nebyl nikdo z Vodafone schopný stáhnout číslo z oběhu.
Kontaktovala jsem reklamační oddělení, které mi sdělilo, že už uplynuli 2 měsíce od zrušení a že nemohou nic dělat, ani mi vrátit kredit, který propadl zrušením.


Požadované řešení

Ráda bych získala zpět propadlý kredit + kompenzaci za spojené potíže a ztrátu čísla


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2023 12:18, před rokem

Zrušení telefonního čísla je možné provést pouze na základě přesně vymezených smluvních podmínek. Plní-li spotřebitel své povinnosti, které mu plynou ze smlouvy, v zásadě mu operátor nemůže svévolně zrušit telefonní číslo, pokud ho o to spotřebitel výslovně nepožádá.

Takové jednání operátora by mohlo být porušením jeho smluvní povinnosti. Vznikne-li porušením smluvní povinnosti škoda, má spotřebitel možnost žádat její náhradu (§ 2913 občanského zákoníku). Primárním způsobem náhrady škody je uvedení do původního stavu - tj. obnovení čísla společně s kreditem.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících ze smluv uzavíraných mezi spotřebitelem a operátorem. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2023 10:59, před rokem

Dobrý den, paní Žišková, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud jste však již záležitost řešila reklamaci, věřím, že na základě této reklamace kolegové celou situaci důkladně prověřili a zkontrolovali. Považujte toto stanovisko za konečné.
Podle článku IV. platného Reklamačního řádu, upravujícího reklamace telekomunikačních služeb, musí účastník jakékoli reklamace uplatnit bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do dvou měsíců od poskytnutí vadné služby, jinak nárok zaniká. Uvedenou lhůtu stanoví také platný zákon o elektronických komunikacích č. 127/2005 Sb. Podmínky pro předplacené karty naleznete na našich stránkách https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1418/vseobecne_podminky_prepaid.pdf. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 22:41, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 21:10, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.