Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měl jsem obdržet dopis o oznámení vrácení peněžní částky 552,-Kč od ČPP jako přeplatek za zákonné pojištění. U ČPP jsem si zjistil, že částka byla odeslána již koncem října. Ś tím i dopis o oznámení vrácení částky. Bohužel jsem nedostal na poště ani dopis a ani peněžní částku. Od ledna chodím na naší poštu. Stále jen slibují, že to vyřídí, ale bohužel marně. Poslední verze naší paní zástupkyně pošty byla, že si mám zařídit reklamaci u ČPP.
Můžete mi prosím nějak pomoci?
Jedná se o poštu Trhové Sviny, byl jsem zdvořilý a slušný!
peněžní částka
Chci pouze zpátky svoje peníze, čekám už půl roku.
|
Tweet |
Reklamace nedoručení zásilky nebo poukázané peněžní částky se uplatňuje podle reklamačního řádu stanoveného v poštovních podmínkách. Dle zákona o poštovních službách může odesílatel peněžních prostředků, které nedošly ani nebyly vráceny, požádat o jejich vyplacení do deseti let od poštovního podání. Spotřebitel tedy může požádat pojišťovnu o využití tohoto postupu a o uhrazení přeplatku pojistného jiným způsobem (př. bankovním převodem).
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.