Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6569Prošlé zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2015, před 10 lety

Petra Provazníková

Znění stížnosti

Koupila jsem si 20.4.2015 v tescu v Libeznicich kytici ruzi za 69.90 a doma jsem zjistila ze byla do 17.4.2015. Druhy den byla zvadla. Tento vyrobek mel byt davno odepsany a nebo teda ce sleve!!! Timto zadam omluvu a vyreseni tohoto problemu. Hlavne to neni poprve s podobnym pripadem.


Produkt

kytice růží za 69.90 kc


Požadované řešení

Pozaduji omluvu, a napravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 17:25, před 10 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci, nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:04, před 9 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.