Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Koupila jsem si 20.4.2015 v tescu v Libeznicich kytici ruzi za 69.90 a doma jsem zjistila ze byla do 17.4.2015. Druhy den byla zvadla. Tento vyrobek mel byt davno odepsany a nebo teda ce sleve!!! Timto zadam omluvu a vyreseni tohoto problemu. Hlavne to neni poprve s podobnym pripadem.
kytice růží za 69.90 kc
Pozaduji omluvu, a napravu
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci, nebylo-li by to možné, na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.