Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Hypermarket albert Příbram zaměstnává v sekci salámů a lahůdek paní , která na salámy a jiné zboží sahá bez rukavic . Když mě jednou dávala salám bez rukavic , tak jsem ji upozornila jestli by si tedy mohla nandat rukavice , nebo použít vydličku načež ten salám hodila zpátky mezi salámy a mě tedy dala jiný vidličkou . Tato paní dnes 23.3.2023 Opět připravovala salámy a jiné věci do pultu a opět sahání na nakrájené zboží bez rukavic .naštěstí mě obsluhovala jiná zaměstnankyně .Chodím tam skoro denně , dělá to jen jedna osoba ….
Důsledná kontrola této zaměstnankyně , nebo ji prostě přeřadit jinam
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.albert.cz/zakaznicky-servis/infolinka.
V případě, že má stěžovatel podezření na zanedbání nebo porušování pravidel pro zpracování a skladování potravin, může se se svým podnětem obrátit na Státní zemědělskou a potravinářskou inspekci zde: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx .
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.