Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65700Vyžadování úhrady faktury za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2023, před rokem

Eva Česálková

Znění stížnosti

CCa v únoru 2023 mě telefonicky kontaktovala paní, která se ohlásila jménem společnosti Stander s nabídkou zaslání dámských břitů s tím, že uhradím pouze částku za poštovné ve výši 199 Kč. Nechala jsem se umluvit k tomuto kroku. Žádné zboží jsem ovšem neobdržela.
Dne 15.3. 2023 mi přišla sms, že jsem doposud neuhradila fakturu(žádnou jsem neobdržela). Pokusila jsem se na sms odpovědět, ale vrátila se mi s tím, že je nedoručitelná.
Dnes 23.3. 2023 mě opět kontaktoval člověk ze společnosti Stander a chtěl mi nabízet další zboží. Přerušila jsem jeho monolog a stěžovala si na jejich postup a žádala aby mě už dále nekontaktovali. Když jsem požadovala kontaktní údaje na společnost, zavěsil.
Odpoledne 23. 3. 2023 mi přišla další sms ovšem už s tím, že mám uhradit fakturu ve výši 199 Kč a 59 Kč za výzvu včetně výhrůžky, že příště mi bude připočten poplatek za vymáhání.
Podotýkám opakovaně, že jsem NIC NEOBDRŽELA a tudíž odmítám cokoli platit.


Produkt

Dámské břity


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsem vnucené zboží neobdržela, nechci za něj zaplatit a odmítám být v budoucnu touto firmou kontaktována s jakoukoli nabídkou. Nabyla jsem přesvědčení, že se nejspíš jedná o podvodnou společnost, která se snaží vymáhat peníze a vyhrožovat dalšími sankcemi aniž by jakýkoli produkt dodala. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2023 15:47, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00 a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Spotřebiteli doporučujeme, aby možný závazek taktéž preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami, a to ideálně doporučeným dopisem s dodejkou na adresu uvedenou výše. V případě sporu bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

K výmazu osobních údajů:
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 09:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.