Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
rada bych upozornila na chyby v Penny Markete Brno Slatina: neprecenene zbozi - prijdete k pokladne a platite jinou cenu nez je uvedena na cenovce, když na to upozornite, tak pokladni zavola vedouci udela storno rozdil z ceny vam nevrati, neomluvi se jenom se hloupe smeje, akcni zboži vecne neni objednane na prodejne tam je skoda chodit, drza pani na pokladne ukrajinske narodnosti krici na zakazniky a vedouci Penny, ty se neumi chovat slusne k zakaznikum
slusne chovani na prodejne
doplneni akcniho zbozi na prodejne
spravne precenne zbozi
slusne chovani k zakazniku
|
Tweet |
K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
K cenám u zboží:
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
K akčnímu nedodanému zboží:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.