Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den spíš než stížnost potřebuji radu.. Jedna paní si ode mě koupila legíny kde nabídla cenu a já souhlasila..jela jsem pak na pár dnů pryč a zapoměla balíček odeslat takže jsem ho poslala druhý den po příjezdu a paní sem psala. Bylo posláno přes balikovnu ale nepropsalo se to a další den koukám, že jsou paní vráceny peníze zpět a že balík není odeslán a já teď nemám ani žádné potvrzení nic o odeslání a nevím co mám dělat. Balík je poslany protože kód my ppslala paní a já tudíž nebudu mít ani legíny ani peníze jelikož to stornovali. Co mám tedy dělat? Děkuji
Stornovana odeslana objednávka
Řešení nejlépe takové abych dostala peníze a zboží bylo v pořádku předáno kupující.
|
Tweet |
Jestliže došlo k odeslání zboží přes kód, který byl vygenerován přímo v konverzaci s kupující, mělo by potvrzení o podání balíku dorazit i na e-mail prodávajícího, kterým následně lze prokázat podání zásilky.
V tomto případě doporučujeme kontaktovat podporu společnosti Vinted s.r.o. Dotaz společnosti je možné zaslat přes odkaz: https://www.vinted.cz/help/615, příp. přímo v konverzaci s kupující.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.