Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#65703Pomoc prosím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2023, před rokem

Monika Bohacova

Znění stížnosti

Dobrý den spíš než stížnost potřebuji radu.. Jedna paní si ode mě koupila legíny kde nabídla cenu a já souhlasila..jela jsem pak na pár dnů pryč a zapoměla balíček odeslat takže jsem ho poslala druhý den po příjezdu a paní sem psala. Bylo posláno přes balikovnu ale nepropsalo se to a další den koukám, že jsou paní vráceny peníze zpět a že balík není odeslán a já teď nemám ani žádné potvrzení nic o odeslání a nevím co mám dělat. Balík je poslany protože kód my ppslala paní a já tudíž nebudu mít ani legíny ani peníze jelikož to stornovali. Co mám tedy dělat? Děkuji


Produkt

Stornovana odeslana objednávka


Požadované řešení

Řešení nejlépe takové abych dostala peníze a zboží bylo v pořádku předáno kupující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2023 15:25, před rokem

Jestliže došlo k odeslání zboží přes kód, který byl vygenerován přímo v konverzaci s kupující, mělo by potvrzení o podání balíku dorazit i na e-mail prodávajícího, kterým následně lze prokázat podání zásilky.

V tomto případě doporučujeme kontaktovat podporu společnosti Vinted s.r.o. Dotaz společnosti je možné zaslat přes odkaz: https://www.vinted.cz/help/615, příp. přímo v konverzaci s kupující.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 11:22, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2023 19:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.