Společnost


JH HOLDING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6574Nevratenie penazi za vrateni tovar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2015, před 10 lety

Jana Deáková

Znění stížnosti

dna 12.3 som spolocnosti zasielala obj. 215030658, dorucena 13.3
dna 31.3 som spolocnosti zasielala obj. 215030642, dorucena 2.4
jednalo sa o odstupenie od zmluvy, obe som poslala aj s dodacim listom, na ktorom bol dopisany IBAN a SWIFT, kam mi mali zaslat vratene peniaze. Podla vasich OP by mali vracat peniaze do 30 dni, avsak ani po
predchadzajucom kontaktovani som nedostala informaciu, ziadnu odpoved ci boli peniaze vobec zaslane, do dnesneho dna mi ani za jeden balik peniaze nevratili. Dnes som podala staznost na COI


Produkt

puzdro na mobil, kabelka a fit nohavice


Požadované řešení

okamzite vratenie penazi za vrateny tovar


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 17:09, před 10 lety

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Podnikatel je povinen vrátit spotřebiteli peníze do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Po marném uplynutí této lhůty se ocitá v prodlení a načítají se mu úroky.

Pokud podnikatel nevrátí peníze v dané lhůtě, může se spotřebitel nároku domáhat soudní cestou. V takovém případě je nutné zaslat podnikateli nejméně 7 dní před podáním žaloby předžalobní výzvu o zaplacení dlužné částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2015 12:18, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.