Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dna 12.3 som spolocnosti zasielala obj. 215030658, dorucena 13.3
dna 31.3 som spolocnosti zasielala obj. 215030642, dorucena 2.4
jednalo sa o odstupenie od zmluvy, obe som poslala aj s dodacim listom, na ktorom bol dopisany IBAN a SWIFT, kam mi mali zaslat vratene peniaze. Podla vasich OP by mali vracat peniaze do 30 dni, avsak ani po
predchadzajucom kontaktovani som nedostala informaciu, ziadnu odpoved ci boli peniaze vobec zaslane, do dnesneho dna mi ani za jeden balik peniaze nevratili. Dnes som podala staznost na COI
puzdro na mobil, kabelka a fit nohavice
okamzite vratenie penazi za vrateny tovar
|
Tweet |
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Podnikatel je povinen vrátit spotřebiteli peníze do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Po marném uplynutí této lhůty se ocitá v prodlení a načítají se mu úroky.
Pokud podnikatel nevrátí peníze v dané lhůtě, může se spotřebitel nároku domáhat soudní cestou. V takovém případě je nutné zaslat podnikateli nejméně 7 dní před podáním žaloby předžalobní výzvu o zaplacení dlužné částky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.