Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#65741Nemožnost uplatnit voucher

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2023, před rokem

NELA MIKYNOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupila jsem voucher „Pobyt v Green Mountain 5* Hotelu v Karpaczi V období od 26. 2. do 30. 6. 2023“. Dne 20.3. jsem se, dle pokynů ve voucheru, spojila e-mailem s hotelem, kvůli rezervaci. Bylo mi sděleno, že rezervace řeší přímo Slevomat. Poslala jsem dotaz na Slevomat a bylo mi odpovězeno, že pro můj voucher neexistují žádné volné termíny. Na webových stránkách hotelu a na Booking.com má hotel dostatek volných kapacit. Na Slevomatu mi sdělili, že pro vouchery mají k dispozici jen část kapacit a ta byla již vyčerpána a do konce června neexistuje žádný volný termín a nabídli mi storno voucheru a refundaci. Jelikož netuším, co přesně to pro mě znamená (zkoušela jsem dohledávat i na webu Slevomatu, ale odpověď jsem nenašla), napsala jsem doplňující dotaz. Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje. Na svých stránkách však Slevomat stále nabízí vouchery (různé pokoje) do tohoto hotelu s termínem do 30.6.


Produkt

Pobyt v Green Mountain 5* Hotelu v Karpaczi, v období od 26. 2. do 30. 6. 2023, pokoj Deluxe


Požadované řešení

Ve svých e-mailech jsem navrhla několik řešení:
1. Místo pobytu v pokoji Deluxe (který je v mém voucheru), bych přijala ubytování v levnější variantě pokoje Mezonetový pokoj Classic (tento pokoj aktuálně nabízejí na svých stránkách).
2. Prodloužení platnosti voucheru – chápu, že léto je pro hotely nejvytíženější, nabídla jsem Slevomatu, že bych byla ochotná (v případě prodloužení platnosti voucheru) využít pobyt v méně frekventované době (např. září, říjen).
3. Stornování aktuálního voucheru – vrácení peněz, které by byly využity na zakoupení nového voucheru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 14:26, před rokem

Spotřebitelce dle popisu stížnosti byla nabídnuta refundace neboli vrácení peněžních prostředků, za které byl voucher zakoupen.

Požadovaná řešení spotřebitelky jsou dle našeho názoru přiměřená.

Máme za to, že jestliže je ubytování na voucher v hotelu omezeno, má být i prodej těchto voucherů omezen. Jestliže by společnost Slevomat.cz, s.r.o. prodávala vouchery i poté, kdy by z její strany bylo jisté, že se nedostane na všechny (kapacita hotelu by byla již vyčerpána), mohlo by se jednat o klamavé konání dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2023 11:42, před rokem

Dobrý den,

je mi líto, že s rezervací termínu Vašeho pobytu došlo k těmto komplikacím.

Dohledal jsem, že se vše podařilo vyřešit a termín máte úspěšně zarezervovaný, za což jsem velice rád.

Je pravdou, že rezervace mohla být zařízena o něco rychleji a měli jsme situaci u hotelu více urgovat. Přesto se podařilo vše zařídit za 9 dní, což dle mého názoru není extrémně dlouhá doba vzhledem ke komplikacím, které se vyskytly a s přihlédnutím k faktu, že rezervace měla být (a byla) provedena na červen.

Komunikace mezi Slevomatem a Vámi probíhala v pořádku, k jedinému odmlčení došlo ve dnech 25. 3. a 26. 3., což byl víkend a kolegyně, která s Vámi byla ve spojení, v tyto dny nepracovala. Na celkové řešení tato skutečnost ale neměla vliv.

Velice Vám děkuji za pochopení a v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2023 09:24, před rokem


NELA MIKYNOVÁ

Skvělé. Děkuji dTestu za vyřešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2023 16:07, před rokem

Dobrý den,

vím, že jste poděkování směřovala dTestu, což je samozřejmě v pořádku, jen si dovolím dodat, že na vyřešení situace neměla naše komunikace zde žádný vliv.

Děkuji Vám a přeji hezký den.

Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 11:59, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.