Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, zakoupila jsem voucher „Pobyt v Green Mountain 5* Hotelu v Karpaczi V období od 26. 2. do 30. 6. 2023“. Dne 20.3. jsem se, dle pokynů ve voucheru, spojila e-mailem s hotelem, kvůli rezervaci. Bylo mi sděleno, že rezervace řeší přímo Slevomat. Poslala jsem dotaz na Slevomat a bylo mi odpovězeno, že pro můj voucher neexistují žádné volné termíny. Na webových stránkách hotelu a na Booking.com má hotel dostatek volných kapacit. Na Slevomatu mi sdělili, že pro vouchery mají k dispozici jen část kapacit a ta byla již vyčerpána a do konce června neexistuje žádný volný termín a nabídli mi storno voucheru a refundaci. Jelikož netuším, co přesně to pro mě znamená (zkoušela jsem dohledávat i na webu Slevomatu, ale odpověď jsem nenašla), napsala jsem doplňující dotaz. Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje. Na svých stránkách však Slevomat stále nabízí vouchery (různé pokoje) do tohoto hotelu s termínem do 30.6.
Pobyt v Green Mountain 5* Hotelu v Karpaczi, v období od 26. 2. do 30. 6. 2023, pokoj Deluxe
Ve svých e-mailech jsem navrhla několik řešení:
1. Místo pobytu v pokoji Deluxe (který je v mém voucheru), bych přijala ubytování v levnější variantě pokoje Mezonetový pokoj Classic (tento pokoj aktuálně nabízejí na svých stránkách).
2. Prodloužení platnosti voucheru – chápu, že léto je pro hotely nejvytíženější, nabídla jsem Slevomatu, že bych byla ochotná (v případě prodloužení platnosti voucheru) využít pobyt v méně frekventované době (např. září, říjen).
3. Stornování aktuálního voucheru – vrácení peněz, které by byly využity na zakoupení nového voucheru.
|
Tweet |
Spotřebitelce dle popisu stížnosti byla nabídnuta refundace neboli vrácení peněžních prostředků, za které byl voucher zakoupen.
Požadovaná řešení spotřebitelky jsou dle našeho názoru přiměřená.
Máme za to, že jestliže je ubytování na voucher v hotelu omezeno, má být i prodej těchto voucherů omezen. Jestliže by společnost Slevomat.cz, s.r.o. prodávala vouchery i poté, kdy by z její strany bylo jisté, že se nedostane na všechny (kapacita hotelu by byla již vyčerpána), mohlo by se jednat o klamavé konání dle § 5 zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
je mi líto, že s rezervací termínu Vašeho pobytu došlo k těmto komplikacím.
Dohledal jsem, že se vše podařilo vyřešit a termín máte úspěšně zarezervovaný, za což jsem velice rád.
Je pravdou, že rezervace mohla být zařízena o něco rychleji a měli jsme situaci u hotelu více urgovat. Přesto se podařilo vše zařídit za 9 dní, což dle mého názoru není extrémně dlouhá doba vzhledem ke komplikacím, které se vyskytly a s přihlédnutím k faktu, že rezervace měla být (a byla) provedena na červen.
Komunikace mezi Slevomatem a Vámi probíhala v pořádku, k jedinému odmlčení došlo ve dnech 25. 3. a 26. 3., což byl víkend a kolegyně, která s Vámi byla ve spojení, v tyto dny nepracovala. Na celkové řešení tato skutečnost ale neměla vliv.
Velice Vám děkuji za pochopení a v případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.
Martin, Slevomat.cz
Skvělé. Děkuji dTestu za vyřešení.
Dobrý den,
vím, že jste poděkování směřovala dTestu, což je samozřejmě v pořádku, jen si dovolím dodat, že na vyřešení situace neměla naše komunikace zde žádný vliv.
Děkuji Vám a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.