Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65743Stížnost na obchod co zprostředkuje zasilkovnu Uničov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2023, před rokem

Blanka Liebezeitova

Znění stížnosti

Dobrý den, nedá mi to a musím reagovat. Nestěžuji si na služby zásilkovny, ale na jejich zprostředkování. Objednala jsem si balíky a druhý den byli doručeny.. do obchodu...což je super. Bohužel jeden den byl obchod otevřený, ale bohužel prodavačka byla záskok a odmítla mi balíky dát. Večer mi poslali SMS, že se zkrátila doba výdeje do 15 hod. Přišla jsem ve 14 hod na druhý den a obchod uzavřen. Sobotu a neděli jsem v práci. Mám tam balíky, které nutně potřebuji. Strašně mě to mrzi, ale tenhle obchod už na doručení nedoporučuji. Dohlednete prosím, a kontrolujte obchody, které tuto vaši službu poskytují. Děkuji Jedná se zasilkovnu Bellitex Uničov.


Požadované řešení

Kontrola a ať o tom ví prodejna,že si někdo stěžoval.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 13:28, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Podnět je možné směřovat i přímo ke společnosti BELLITEX s.r.o. (výdejní místo) prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.bellitex.cz/kontakt.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost Zásilkovna s.r.o., aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 13:01, před rokem

Dobrý den, paní Liebezeitová, je nám líto, že máte takovou zkušenost. Výdejní místa samozřejmě pravidelně školíme a kontrolujeme jejich kvalitu. V tomto případě se nejspíš jednalo o selhání jednotlivce, vaši zpětnou vazbu jsem však předala na kolegu, který má výdejní místa na starosti. Zajistí, aby se něco takového neopakovalo. Věříme, že příště proběhne vše hladce, jak jste zvyklá. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 20:52, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.