Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, nedá mi to a musím reagovat. Nestěžuji si na služby zásilkovny, ale na jejich zprostředkování. Objednala jsem si balíky a druhý den byli doručeny.. do obchodu...což je super. Bohužel jeden den byl obchod otevřený, ale bohužel prodavačka byla záskok a odmítla mi balíky dát. Večer mi poslali SMS, že se zkrátila doba výdeje do 15 hod. Přišla jsem ve 14 hod na druhý den a obchod uzavřen. Sobotu a neděli jsem v práci. Mám tam balíky, které nutně potřebuji. Strašně mě to mrzi, ale tenhle obchod už na doručení nedoporučuji. Dohlednete prosím, a kontrolujte obchody, které tuto vaši službu poskytují. Děkuji Jedná se zasilkovnu Bellitex Uničov.
Kontrola a ať o tom ví prodejna,že si někdo stěžoval.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Podnět je možné směřovat i přímo ke společnosti BELLITEX s.r.o. (výdejní místo) prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.bellitex.cz/kontakt.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost Zásilkovna s.r.o., aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Liebezeitová, je nám líto, že máte takovou zkušenost. Výdejní místa samozřejmě pravidelně školíme a kontrolujeme jejich kvalitu. V tomto případě se nejspíš jednalo o selhání jednotlivce, vaši zpětnou vazbu jsem však předala na kolegu, který má výdejní místa na starosti. Zajistí, aby se něco takového neopakovalo. Věříme, že příště proběhne vše hladce, jak jste zvyklá. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.