Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Na můj inzerát na serveru Bazos.cz se přihlásil/a zájemce/zájemkyně. Požadovala předání zboží prostř. DPD s tím, že poslala www odkaz, kde dostanu zaplaceno. Tento je však nefunkční. Po urgenci přes sms se již nikdo neozval.
Prodej vysavače.
Prověření kontaktu a zpětná zpráva.
|
Tweet |
V tomto případě se mohlo jednat o podvod ze strany prodávajícího/kupujícího, kterým je jiný člověk. Může se jednat o podobný případ jako v uvedeném článku (zde: https://www.dtest.cz/clanek-9669/facebook-marketplace-raj-podvodniku). Doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Policii ČR.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.