Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#65753Prodejna 5010 Nymburk - navýšení množství nakoupeného zboží, chybná účtenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2023, před rokem

Lenka Průchová

Znění stížnosti

Dne 23.3.2023 v 10.09.37 hod jsem platila nákup na kase č.2, obsluha č.120,účtenka č. ***, celková částka 319,77 Kč placená kartou.
Pokladní mně namarkovala místo 2 ks pomlázkové klobásy za 49,90 Kč 3 ks, tedy o 49.90 Kč více. Účtenku jsem zkontrolovala až doma a neměla jsem čas se hned s nákupem vrátit a reklamovat zaplacenou částku. Musela bych jet 5 km tam a zpět na kole.


Produkt

Pomlázková klobása 49,90 Kč/ ks


Požadované řešení

Vrácení částky 49,90 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 15:40, před rokem

Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu. Odkaz pro podání podnětu k ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2023 09:29, před rokem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 22:38, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 20:51, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.