Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dne 23.3.2023 v 10.09.37 hod jsem platila nákup na kase č.2, obsluha č.120,účtenka č. ***, celková částka 319,77 Kč placená kartou.
Pokladní mně namarkovala místo 2 ks pomlázkové klobásy za 49,90 Kč 3 ks, tedy o 49.90 Kč více. Účtenku jsem zkontrolovala až doma a neměla jsem čas se hned s nákupem vrátit a reklamovat zaplacenou částku. Musela bych jet 5 km tam a zpět na kole.
Pomlázková klobása 49,90 Kč/ ks
Vrácení částky 49,90 Kč
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, aby předešli podobným problémům.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu. Odkaz pro podání podnětu k ČOI: https://www.coi.cz/podatelna/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.