Společnost


Městský dopravní podnik Opava, a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65769Bus nepřijel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2023, před rokem

Hynek Čuška

Znění stížnosti

Dnes, 26.3.2023 jsem chtěl jet ze zastávky Ostroj busem 211, který měl jet 16.13, avšak vůbec nepřijel. Musel jsem jet 16.20 busem 203 a díky tomu mi ujel vlak.


Požadované řešení

Přeji si aby busy buď jely tak jak mají, nebo aby si společnost MDPO spravila svůj jízdní řád.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2023 12:59, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost na svých stránkách navíc výslovně uvádí, že předjetí proti platnému odjezdu (uvedený v jízdním řádu) je nepřípustné.

Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 09:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.