Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dnes, 26.3.2023 jsem chtěl jet ze zastávky Ostroj busem 211, který měl jet 16.13, avšak vůbec nepřijel. Musel jsem jet 16.20 busem 203 a díky tomu mi ujel vlak.
Přeji si aby busy buď jely tak jak mají, nebo aby si společnost MDPO spravila svůj jízdní řád.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost na svých stránkách navíc výslovně uvádí, že předjetí proti platnému odjezdu (uvedený v jízdním řádu) je nepřípustné.
Na společnost je možné se obrátit e-mailem na info@mdpo.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.