Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#65777Whitney Houston Hologram World Tour 2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2023, před rokem

Jana Mudrová

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupila jsem online 2 lístky na Whitney Houston Hologram show 26.3.2020 za 2380,- Kč. Po telefonické urgenci a žádosti o navrácení peněz TicketLive tvrdí, že to není v jejich kompetenci, že vše převzala firma II&ME. S touto firmou se mi nedaří spojit. O náhradním termínu není nikde zmínka. Žádám o vrácení peněz za zakoupené vstupenky.
Děkuji za pomoc


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2023 13:54, před rokem

Pokud byl z důvodu pandemie COVID-19 zrušen koncert před 13. květnem 2020, má pořadatel dané kulturní akce povinnost vydat spotřebiteli peněžní prostředky. Pořadatel kulturní akce nemá možnost vnutit spotřebiteli bez jeho souhlasu voucher.

Zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, se na danou problematiku neuplatní. Byl totiž přijat až 13. května 2020, a proto se uplatní jen na kulturní akce s plánovaným datem pořádání v termínu od 13. května 2020 do 30. září 2021. Kulturní akce zmíněná ve stížnosti přitom byla zrušena už v březnu roku 2020.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Případnou žalobu musí spotřebitel podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 11:55, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2023 20:26, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.