Společnost


Vladimíra Rášová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6579Nevrácená záloha na školné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2015, před 10 lety

Milan Orgoník

Znění stížnosti

Přihlásili jsme dítě do soukromé školičky, a protože nám bylo dítě vráceno třikrát, po půlhodině hlídání místo celého dne,že pláče, jsme ukončili smlouvu, a požadovali vrácení zaplacené zálohy na následující měsíc, vrácení peněz bylo odmítnuto. Postup - co peklo schvátí nikdy nenavrátí.


Produkt

Hlídání dítěte - školička


Požadované řešení

Vrátit zaplacenou zálohu na kterou nebyly čerpány služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2015 17:28, před 10 lety

V tomto případě především záleží, jaké podmínky smlouvy byly mezi stranami dohodnuty. Obecně platí, že odstoupit od smlouvy lze jen v případech stanovených zákonem nebo dohodnutých stranami. Občanský zákoník umožňuje odstoupit od smlouvy v případě, že druhá strana poruší smlouvy podstatným způsobem. Pokud je spotřebitel toto schopen prokázat, bylo by jeho odstoupení s účinky do budoucna platné a mohl by žádat vrácení odpovídající částky.

Pokud by spotřebitel takovéto porušení smlouvy neprokázal a mezi stranami by nebylo jiné dohody, nemohl by odstoupení uplatnit. Platilo by nicméně, že služba má být poskytována s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými. Pečovatelé ve školce jsou profesionálové, měli by tedy být schopni se o dítě postarat, případně navrhnout řešení situace. Pokud tak nečiní, poskytovaná služba kvalitativně neodpovídá, a spotřebitel by službu mohl reklamovat, jako nejvhodnější nárok by se jevila přiměřená sleva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 14:36, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.