Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přihlásili jsme dítě do soukromé školičky, a protože nám bylo dítě vráceno třikrát, po půlhodině hlídání místo celého dne,že pláče, jsme ukončili smlouvu, a požadovali vrácení zaplacené zálohy na následující měsíc, vrácení peněz bylo odmítnuto. Postup - co peklo schvátí nikdy nenavrátí.
Hlídání dítěte - školička
Vrátit zaplacenou zálohu na kterou nebyly čerpány služby.
|
Tweet |
V tomto případě především záleží, jaké podmínky smlouvy byly mezi stranami dohodnuty. Obecně platí, že odstoupit od smlouvy lze jen v případech stanovených zákonem nebo dohodnutých stranami. Občanský zákoník umožňuje odstoupit od smlouvy v případě, že druhá strana poruší smlouvy podstatným způsobem. Pokud je spotřebitel toto schopen prokázat, bylo by jeho odstoupení s účinky do budoucna platné a mohl by žádat vrácení odpovídající částky.
Pokud by spotřebitel takovéto porušení smlouvy neprokázal a mezi stranami by nebylo jiné dohody, nemohl by odstoupení uplatnit. Platilo by nicméně, že služba má být poskytována s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými. Pečovatelé ve školce jsou profesionálové, měli by tedy být schopni se o dítě postarat, případně navrhnout řešení situace. Pokud tak nečiní, poskytovaná služba kvalitativně neodpovídá, a spotřebitel by službu mohl reklamovat, jako nejvhodnější nárok by se jevila přiměřená sleva.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.