Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
obdržel jsem poštou na moje jméno knížečku s kupony clubcard na velikonoční nákupy. Vydal jsem se tedy do prodejny Tesco v Tišnově dne 24.3.2023. Chtěl jsem využít kupony ve větším množství, takže jsem například koupil 20x pivo Svijany nebo 24x pivo Krušovice a podobně. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že mi byla sleva uznána vždy jen jeden výrobek daného druhu sortimentu. Takže například jedno pivo Svijany bylo se slevou, zbylých 19 bylo za plnou cenu a takhle to bylo se vším. Spočítal jsem, že jsem měl nákup po tomto dražší o 509 Kč. Jestliže je to z vaší strany v pořádku, tak to považuji přinejmenším za klamavou reklamu! Kupony jsem si před uplatněním dostatečně pročítal a nebylo tam žádné upozornění, že by se kupon vztahoval pouze na jeden kus! Učtenku mám.
SVIJANSKÝ MÁZ 20X, ORBIT 2X, KRUŠOVICE 12 PLECH 0,5L 24X, TS SMETANA 3X, KRÁL SYRU 3X, JC MÁSLO 250G 4X, KAISERKA CER. 60G 6X
Představoval bych si buďto vrátit peníze nebo obdržet nějakou slevu v hodnotě asi 500 Kč.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že zákazníci mohou dostávat mimo jiné dodatečné Clubcard kupóny ve formě papírových zásilek doručených na adresu uvedenou v registračním formuláři. Dodatečné kupóny je možné uplatnit podobně jako ostatní Clubcard kupóny v souladu s podmínkami použití uvedenými na kupónu.
Domníváme se tedy, že pokud v podmínkách uvedených na kupónu nebyl specifikován množstevní limit, měla být sleva z kupónu uplatněn i na zbylé položky nákupu. Pokud však byla specifikována konkrétní částka, kterou spotřebitel musí utratit za daný sortiment zboží, sleva by se odečetla pouze jednou od celkové částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.