Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#65795Špatně vydaná jízdenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

37 minut 58 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2023, před rokem

Eva Netymachová

Znění stížnosti

Koupila jsem si jízdenku Pardubice-Ústí nad Labem s přestupem v Kolíně.Byla mi vydána jízdenka za 378 kč,proti logice věci,přes prahu.Vše jsem zjistila až ve vlaku Kolín-Ústí n/L a musela jsem zaplatit dalších 194 kč regiojetu.Takže mě cesta k vůli chybě na pokladně přišla na 572 kč,čili o 250 kč dráž.


Požadované řešení

Pokladní by se měli naučit trasy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 13:35, před rokem

Doporučujeme spotřebiteli se obrátit se vzniklou situací přímo na společnost.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.