Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si jízdenku Pardubice-Ústí nad Labem s přestupem v Kolíně.Byla mi vydána jízdenka za 378 kč,proti logice věci,přes prahu.Vše jsem zjistila až ve vlaku Kolín-Ústí n/L a musela jsem zaplatit dalších 194 kč regiojetu.Takže mě cesta k vůli chybě na pokladně přišla na 572 kč,čili o 250 kč dráž.
Pokladní by se měli naučit trasy.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli se obrátit se vzniklou situací přímo na společnost.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.