Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#65799Služby třetím stranám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2023, před rokem

Antonín Hubený

Znění stížnosti

Dobrý den.Mám stejný problém jako P Jakub Němčík,který vám psal 8.3.2021. Společnost O2 mě vystavila fakturu za platby třetím stranám Dundle.com a poradenství po telefonu T Mobile.Jeden Měsíc 14000 kč a druhý měsíc 10000kč.Nic jsem si samozřejmě neobjednal.Minulý rok už se to stalo a musel jsem zažádat o splátkový kalendář,ale teď už teda nechci.Jsem hrozně naštvaný.Můžete mi poradit.Děkuji


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze,které po mě neoprávněně chtějí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 10:40, před rokem

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2023 15:04, před rokem

Dobrý den,

podle popisu se bude jednat o služby třetích stran (m-platby a volání na prémiová čísla). O2 je v tomto případě je pouze zprostředkovatelem platby a nikoli její příjemce. Kontakty na poskytovatele naleznete přímo zde https://www.o2.cz/osobni/-a106113?field=data
Blokaci platby přes internet či blokaci prémiového volání je možné provést v MojeO2, kdy se prokliknete číslem a zde, v sekci Nastavení, naleznete položku Platby přes internet nebo Platba voláním a zde nastavíte restrikci - zakázáno vše. Pokud by se vám blokace nedařila, rádi ji zajistíme. Stačí nám zde do neveřejných údajů doplnit telefonní číslo, celé jméno majitele a datum narození. Údaje nám můžete zaslat také na info@o2guru.cz.

S přáním příjemného dne

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2023 22:54, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2023 23:15, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.