Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.Mám stejný problém jako P Jakub Němčík,který vám psal 8.3.2021. Společnost O2 mě vystavila fakturu za platby třetím stranám Dundle.com a poradenství po telefonu T Mobile.Jeden Měsíc 14000 kč a druhý měsíc 10000kč.Nic jsem si samozřejmě neobjednal.Minulý rok už se to stalo a musel jsem zažádat o splátkový kalendář,ale teď už teda nechci.Jsem hrozně naštvaný.Můžete mi poradit.Děkuji
Chtěl bych vrátit peníze,které po mě neoprávněně chtějí
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Podle § 64 zákona č. 127/2005 Sb., zákon o elektronických komunikacích, účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel má právo uplatnit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytovanou veřejně dostupnou službu elektronických komunikací. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je oprávněn reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den,
podle popisu se bude jednat o služby třetích stran (m-platby a volání na prémiová čísla). O2 je v tomto případě je pouze zprostředkovatelem platby a nikoli její příjemce. Kontakty na poskytovatele naleznete přímo zde https://www.o2.cz/osobni/-a106113?field=data
Blokaci platby přes internet či blokaci prémiového volání je možné provést v MojeO2, kdy se prokliknete číslem a zde, v sekci Nastavení, naleznete položku Platby přes internet nebo Platba voláním a zde nastavíte restrikci - zakázáno vše. Pokud by se vám blokace nedařila, rádi ji zajistíme. Stačí nám zde do neveřejných údajů doplnit telefonní číslo, celé jméno majitele a datum narození. Údaje nám můžete zaslat také na info@o2guru.cz.
S přáním příjemného dne
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.