Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začátkem prosince r.20I4 jsem objednala parní kulmu Babyliss Pro Bab 2665E. Platba byla uskutečněna převodem na učet.(2308,-)
9.12.2014 stav objednávky byl změněn na "ZAPLACENO".
Pak 16.2.2015 - na "připraveno k expedici".
Mezitím jsem několikrát kontaktovala firmu s požadavkem vysvětlení, proč zboží nebylo doručeno. Zřetelnou odpověď jsem však nedostala.
29.3.2015 k mému překvapení stav objednávky byl zase změněn na"čekající na platbu."
Zřejmě jde o další nespolehlivou firmu a byla bych ráda vyřešit tuto kauzu.
Parní kulma Babyliss Pro Bab 2665E
Rada bych své peníze dostala zpět.
|
Tweet |
Pokud může spotřebitel prokázat, že platba na účet podnikatele proběhla, ale spotřebiteli za tuto platbu nebylo poskytnuto protiplnění, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit z důvodu nedodání zboží ve sjednané nebo přiměřené lhůtě. V takovémto případě doporučujeme spotřebiteli zaslat podnikateli neprodleně, a nejlépe doporučeně s dodejkou, odstoupení od kupní smlouvy. V odstoupení od smlouvy spotřebitel také určí podnikateli přiměřenou lhůtu na vrácení peněz. Uplyne-li lhůta na zaplacení dlužné částky marně, platí, že se podnikatel ocitá v prodlení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.