Společnost


Leoš Kusý

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6582Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2015, před 10 lety

Olga Bednářová

Znění stížnosti

Začátkem prosince r.20I4 jsem objednala parní kulmu Babyliss Pro Bab 2665E. Platba byla uskutečněna převodem na učet.(2308,-)
9.12.2014 stav objednávky byl změněn na "ZAPLACENO".
Pak 16.2.2015 - na "připraveno k expedici".
Mezitím jsem několikrát kontaktovala firmu s požadavkem vysvětlení, proč zboží nebylo doručeno. Zřetelnou odpověď jsem však nedostala.
29.3.2015 k mému překvapení stav objednávky byl zase změněn na"čekající na platbu."
Zřejmě jde o další nespolehlivou firmu a byla bych ráda vyřešit tuto kauzu.


Produkt

Parní kulma Babyliss Pro Bab 2665E


Požadované řešení

Rada bych své peníze dostala zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2015 14:55, před 10 lety

Pokud může spotřebitel prokázat, že platba na účet podnikatele proběhla, ale spotřebiteli za tuto platbu nebylo poskytnuto protiplnění, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit z důvodu nedodání zboží ve sjednané nebo přiměřené lhůtě. V takovémto případě doporučujeme spotřebiteli zaslat podnikateli neprodleně, a nejlépe doporučeně s dodejkou, odstoupení od kupní smlouvy. V odstoupení od smlouvy spotřebitel také určí podnikateli přiměřenou lhůtu na vrácení peněz. Uplyne-li lhůta na zaplacení dlužné částky marně, platí, že se podnikatel ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2015 13:39, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.