Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#65827Neochota zrušit službu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2023, před rokem

David Klimenda

Znění stížnosti

Přestěhoval jsem se do malé vesničky na Moravě kde je problém s kabelovým internetem. Vodafone nabídl za 1300Kč neomezený tarif s tím že podle map pokrytí tam budu mít větší rychlost než 50Mbit (moje podmínka byla že minimum je 100-150Mbit kvůli práci z domova). Simka došla a rychlost - 20Mbit... Tak jsem jel do Olomouce na prodejnu kde jsem se paní zeptal zda by mohla ověřit to pokrytí na mé adrese. Chtěl jsem vědět zda mi může alespoň říct nějakou minimální rychlost nebo cokoli co by ospravedlnilo to lhaní před objednáním služby. (To slibovali AŽ 600Mbit). Paní super neochotná na mě koukala jak na idiota že nechápe na co se ptám když mám přece tarif NEOMEZENÝ tak mám neomezenou rychlost... Tak jsem poděkoval a na cestě z prodejny jsem se jen zeptal zda se dá vypovedět smlouva po telefonu protože už jsem nechtěl s dotyčnou paní nic řešit (radši). Pár dní poté (8 března) jsem volal na linku Vodafonu protože zrušit službu online přece Vodafone nabízet nebude... Po asi půl hodině volaní mi to konečně někdo zvedl - ale bohužel - výpověď služby děla jiné oddělení ale že se mi MAX do 4 dni ozvou. No žádné překvapníčko se nekonalo - nikdo se neozval. Tak 15 března jsem si dal kolečko znovu - čekačka na *77 a pak mi paní řekne, že nikde v systému nevidí, že jsem chtěl službu zrušit ale jen bylo u mého jména prý poznámka, že jsem nespokojen se službou. Tak jsem ji znovu požádal o zrušení (klasika ozvou se vám do MAX 4 dní) a dnes je 28 března... Dokonce jsem jim i vyplnil dotazník spokojenosti co mi poslali na email (pravda moc dobré hodnocení nedostali) :) Tak nevím, už z principu nechci jet na prodejnu to zrušit protože nevidím důvod abych daroval Vodafonu můj čas na druhou stranu tak nějak nečekám že se mi už ozvou. PS: Tobi - ten AI pomocníček na jejich webu je výbornej pomocníček až na to moment kdy chcete něco vypovědět - protože pak má jen jednu odpověď - zavolat na *77 a pokud byste chtěli aby Vodafone zavolal vám tak bohužel to Vodafone/TOBI neumí respektive umět nejspíš nechce.


Požadované řešení

Tak moje přání je jednoduché (jen napohled očividně) - zrušit službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 12:48, před rokem

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a případně přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by mohl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).

U společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2023 14:21, před rokem

Dobrý den, pane Klimendo, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2023 20:22, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.6.2023 08:22, před rokem


David Klimenda

Hodnocení:

Komentář: Omlouvám se za zpožděné vyjádření každopádně nakonec se mi ozvala paní z reklamačního oddělení a s omluvou mi službu zrušila během 5 minut.