Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
17.2.2015 jsem u společnosti reklamoval monitor MON LED 22", Asus VS228H ( 5ms, DVI, HDMI). Reklamace byla vyřízena v poslední možný den 16.4.2015 s tím, že budou vráceny peníze(i když toto nebylo požadováno). Následně byl vystaven dobropis (daňový doklad) se splatností 16.4.2015. Nyní CZC podmiňuje vyplacení částky dodáním příslušenství(nějaký kabel o kterém ani nevím, jestli před 3 lety byl součástí). Navíc bych tento kabel měl zaslat na svoje náklady. Při reklamaci mě nikdo neupozornil, že je třeba předat nějaké další příslušenství. Nyní čekám na proplacení již splatného dobropisu a již nechci nést další náklady.
monitor MON LED 22", Asus VS228H ( 5ms, DVI, HDMI) CCLMQS128331
Proplacení již vystaveného dobropisu bez dalších dodatečných podmínek a nákladů z mé strany.
|
Tweet |
Při odstoupení od smlouvy by strany měly navrátit vše co kupní smlouvou nabyly. Podnikatel však nemůže vrácení peněz za reklamovaný výrobek vázat na zaslání příslušenství k danému výrobku. O hodnotu chybějícího příslušenství může pouze snížit vyplácenou částku. Zákazník má také právo na náhradu všech účelně vynaložených nákladů na reklamaci. Pokud by se jednalo o rozšířenou záruku, může si podnikatel stanovit podmínky reklamací uplatňovaných v takovéto záruce sám, musí na to však spotřebitele předem upozornit.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.