Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6583Dobropis další podmínky proplacení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2015, před 10 lety

Míra Samek

Znění stížnosti

Dobrý den,

17.2.2015 jsem u společnosti reklamoval monitor MON LED 22", Asus VS228H ( 5ms, DVI, HDMI). Reklamace byla vyřízena v poslední možný den 16.4.2015 s tím, že budou vráceny peníze(i když toto nebylo požadováno). Následně byl vystaven dobropis (daňový doklad) se splatností 16.4.2015. Nyní CZC podmiňuje vyplacení částky dodáním příslušenství(nějaký kabel o kterém ani nevím, jestli před 3 lety byl součástí). Navíc bych tento kabel měl zaslat na svoje náklady. Při reklamaci mě nikdo neupozornil, že je třeba předat nějaké další příslušenství. Nyní čekám na proplacení již splatného dobropisu a již nechci nést další náklady.


Produkt

monitor MON LED 22", Asus VS228H ( 5ms, DVI, HDMI) CCLMQS128331


Požadované řešení

Proplacení již vystaveného dobropisu bez dalších dodatečných podmínek a nákladů z mé strany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2015 16:14, před 10 lety

Při odstoupení od smlouvy by strany měly navrátit vše co kupní smlouvou nabyly. Podnikatel však nemůže vrácení peněz za reklamovaný výrobek vázat na zaslání příslušenství k danému výrobku. O hodnotu chybějícího příslušenství může pouze snížit vyplácenou částku. Zákazník má také právo na náhradu všech účelně vynaložených nákladů na reklamaci. Pokud by se jednalo o rozšířenou záruku, může si podnikatel stanovit podmínky reklamací uplatňovaných v takovéto záruce sám, musí na to však spotřebitele předem upozornit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2015 08:56, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.