Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#65835Ztracený balíček a 2 měsíce nevyřešeno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2023, před rokem

Andrea Hladíková Kapsová

Znění stížnosti

Dobrý den, v lednu 2023 jsem odeslala medaili za krásné umístění v soutěži výherkyni v bublinkové obálce na adresu příjemce domu. Domu samozřejmě nedoručeno, paní si musela dojít na výdejní místo. Domu si přinesla místo medaile botasky. Musela botasky odnést zpět na výdejní místo a nahlásit záměnu, což udělal obratem. Nikdo se dlouho neozýval, tak se musela připomenout sama. Prý zásilku hledají, když už jí hledali dva měsíce, oznámili že ji nenašli a že to mám reklamovat já jako odesílatel. Nejen že na stránkách nelze pořádně najít jak reklamaci provést, musíte si vymyslet nějaký email a na něj napsat. Na email mi napsali že se opět po zásilce podívají. No je to trapné, náš výherce se těšil na medaili a už dva měsíce čeká na zásilkovnu zda to najde. Následně jsem dostala email s odkazem na vyplnění formuláře o reklamaci. Formulář jsem musela vyplnit 2 x a pokaždé mi systém napsal, že reklamace nebyla odeslána. Opět jsem psala na mail, ať mi potvrdí zda to dorazilo. Dva měsíce to hledali samozřejmě záměrně, aby pak již nebyla možnost kompenzace za neschopnost firmy - provést řádnou a rychlou reklamaci. Po dvou měsících mi tedy napsali, že mi zaplatí dopravu a mají na to 30 dnů a na kompenzaci nárok nemám, protože je to už 2 měsíce stará věc. Takto špatně a dlouze vyřízenou reklamaci jsem ještě nezažila. Vše probíhá dlouho a složitě, tak že s tím trávíte více času a oni čekají kdy vás to přestane bavit.


Produkt

Stížnost na záměrně zdlouhavé a složité vyřizování reklamace 2 měsíce? To je přes čáru?


Požadované řešení

Určitě je na místě kompenzace za pochybení firmy a za ztrátu balíčku. Většinou se to dělá formou slevy apod. a né výmluvami. Reklamaci udělat méně zdlouhavou, nelživou a nesložitou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 16:49, před rokem

Podle bodu 7 obchodních podmínek společnosti týkajících se služby "Mezi námi" platí, že Zásilkovna odpovídá oprávněné osobě za škodu vzniklou v důsledku ztráty, poškození nebo úbytku obsahu zásilky v průběhu přepravy. Zásilkovna odpovídá za skutečnou škodu vzniklou na zásilce, jejíž místem doručení je výdejní místo nebo Z-BOX, nejvýše do částky 300,- Kč. U Zásilek, jejichž místem doručení je jiná konkrétní adresa příjemce, odpovídá Zásilkovna za skutečnou škodu až do výše 5.000,- Kč.

Dále je zde uvedeno, že reklamaci ztráty zásilky včetně nároku na náhradu škody za ztrátu zásilky je odesílatel povinen uplatnil do dvaceti kalendářních dní od data předání zásilky Zásilkovně.
V opačném případě nárok na náhradu škody zaniká.

K uplatnění nároku na náhradu škody je odesílatel nejpozději do čtrnácti kalendářních dnů od jeho uplatnění předložit u ztracené zásilky svůj nárok čestným prohlášením příjemce zásilky, kde příjemce svým podpisem potvrdí, že mu příslušná zásilka nebyla doručena. Čestné prohlášení musí obsahovat zejména údaje o příjemci zásilky (jméno, příjmení) a číslo zásilky, která nebyla doručena.

Zásilkovna je povinna se k uplatněnému nároku na náhradu škody vyjádřit nejpozději do třiceti dnů od data jejího uplatnění. Tato doba se prodlužuje o dobu, po kterou nedodala oprávněná osoba všechny podklady. V případě, že reklamace není vyřízena ve výše uvedené lhůtě, může oprávněná osoba od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Prodlení dvou měsíců bylo způsobeno prodlením Zásilkovny s odpovědí na reklamaci adresátky. V případě, kdy by Zásilkovna reagovala včas, byla by reklamace odesílatelkou uplatněna ve lhůtě. Domníváme se tedy, že odesílatelka má nárok na náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2023 13:15, před rokem

Dobrý den, paní Hladíková Kapsová, reklamace najdete snadno na našem webu: https://www.zasilkovna.cz/reklamace. Abychom uvedli záležitost na pravou míru, na podanou reklamaci jste měla odpověď po 25 hodinách. Platí, že čím dříve ji podáte, tím rychleji je věc vyřízena. Kolegyně vám rovnou napsala s tím, že reklamaci uznává a proplatí vám ji. 28. března jste dostala informaci, že na účet odešleme pojistnou částku, což je 309 Kč. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2023 07:26, před rokem

Děkujeme společnosti za odpověď. Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.4.2023 09:53, před rokem


Andrea Hladíková Kapsová

Hodnocení:

Komentář: Společnost zásilkovna ztratila balíček a dva měsíce ač to bylo nahlášeno jí to nezajímalo - naprostý neosobní zájem o klienta a řešení problému, tak to vidím já - po dvou měsících dostanu 308Kč a mám být spokojená - to že nás to stálo plno času a neustálého upomínání a zustala jen pachuť a nechuť již něco posílat je vlastně v pořádku. Myslím, že myšlenka zakladatelky zasilkova byla asi jiná, asi by se divila.